هیچ انقلابی در جهان به اندازه انقلاب ایران، مردمی، دینی و دارای ویژگی‌های انسانی و حقوق بشری نبوده است
هیچ انقلابی در جهان به اندازه انقلاب ایران، مردمی، دینی و دارای ویژگی‌های انسانی و حقوق بشری نبوده است
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در زمینه های گوناگون، گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران را عزتمند و شرافتمند کرد.

به گزارش شمس، سردار اصغر عباسقلی زاده روز دوشنبه در آیین گرامیداشت عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه ناحیه آذرشهر، توجه به ارزش انسانیت را یکی از ثمرات بسیار مهم انقلاب اسلامی برشمرد که این برکت بزرگ با هیچ مقیاس مادی و فیزیکی قابل اندازه گیری نیست.

وی انقلاب اسلامی و قیام مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) را در تاریخ جهان و کشور بی نظیر خواند و اظهار داشت: هیچ انقلابی در جهان به اندازه انقلاب ایران مردمی، دینی و دارای ویژگی های انسانی و حقوق بشری نبوده و باید این میراث گران بهای امام راحل به بهترین شکل ممکن صیانت و پاسداری شود.

عباسقلی زاده جمهوری اسلامی ایران را تنها کشور مقتدر در برابر دشمنان دانست و ادامه داد: ایران اسلامی تنها کشوری است که در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستاد و از مظلومان جهان دفاع کرد، کشوری که مطیع خداوند و ادامه دهنده راه امام و شهداست و در خط مقدم آن رزمندگان و بسیجیان قرار دارند که پشتیبان آن ها نیز آحاد مردم است.

وی با اشاره به مشکلات موجود اقتصادی در کشور، گفت: سوء مدیریت برخی مسئولان و نبود وحدت و یکپارچگی آنها موجب ایجاد و تشدید مشکلات معیشتی در کشور شده است و مسئولان باید به مردم روحیه و امید بدهند و مردم هم باید از مسئولان مطالبه گری کنند.

عباسقلی زاده تاثیر فضای مجازی بر افکار عمومی را از دیگر مشکلات اجتماعی و فرهنگی کشور برشمرد و اضافه کرد: ما نباید مسائل موجود را از روی تبلیغات فضای مجازی قضاوت کنیم، در حالیکه دشمنان تحریم همه جانبه علیه ما اعمال کرده ، اما فضای مجازی را با آن همه امکانات در اختیار کشورهای مسلمان گذاشته و با تبلیغات سوء و هزینه کردهای کلان، کشورهای منطقه را به جان هم می اندازد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، عملیات والفجر ۸ را از جمله عملیات‌های موفق این دوران دانست که فرماندهان و رزمندگان اسلام توانستند به بهترین نحو با رعایت اصول حفاظتی در آن پیروز شوند.