هم‌افزایی رسانه‌ای فرصت تبیین واقعیت ها را به دنبال دارد
هم‌افزایی رسانه‌ای فرصت تبیین واقعیت ها را به دنبال دارد
رئیس شورای اطلاع رسانی استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: همدلی و هم‌افزایی رسانه‌ای فرصت تبیین واقعیت ها را به دنبال دارد.

به گزارش شمس، تراب محمدی روز شنبه در دومین نشست شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: مردمی سازی یارانه ها به نفع مردم بوده و قدرت خرید آنان را در مجموع افزایش می دهد، البته این موضوع نیاز به تبیین داشته و رسانه ها می‌توانند با پرداخت اصولی به آن تعیین کننده باشند.

وی افزود: روابط عمومی های سازمان ها، دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی نیز به عنوان سخنگوی دستگاه متبوع شان برای موضوع مردمی سازی یارانه ها می‌توانند هم افزایی و سوالات و ابهامات مردم را با اطلاع رسانی برطرف کنند.

محمدی همچنین ادامه داد: وفور کالاهای مورد نیاز مردم در بازار مصرف از موضوعاتی است که توانسته آرامش بازار را حفظ کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: وجود آرامش در بازار های آذربایجان شرقی و برخورد منطقی مردم در تهیه اقلام مورد نیاز خود نیز بسیار قابل تقدیر  و تامین به موقع کالاهای اساسی نیز موثر بوده است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت همدلی در ابعاد اجتماعی و مردمی نیز گفت: در شرایط کنونی که برخی رسانه‌های بیگانه به دنبال بهانه هستند، همه در قبال یکدیگر وظیفه داریم و باید رعایت حال همدیگر و همین طور نیازمندان جامعه را کنیم.

محمدی یادآوری کرد: البته حس تعاون و نوع دوستی همواره در روح مردم کشور وجود دارد.

دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست، رسانه های استان را همواره، همراه و یار مردم و مسوولان در شفاف سازی و اطلاع رسانی منطقی در مقاطع مختلف دانست.

سیدقاسم ناظمی همچنین یادآورشد:  تبیین، اطلاع رسانی و شفاف سازی طرح مردمی سازی یارانه ها نیز از موارد مهمی است که رسانه ها پای کار بوده اند و به همین مناسبت عصر امروز نشست تبیینی در این خصوص با حضور مدیران رسانه ها در تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/