همه چیز در مورد اقلام موجود در «بازرگام تبریز»
همه چیز در مورد اقلام موجود در «بازرگام تبریز»
مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سامانه توزیع اینترنتی کالای بازرگام از ابتدای دی ماه امسال در استان فعال شده است، گفت: این سامانه از امروز اقلام توزیع اینترنتی خود را افزایش داد.

به گزارش شمس؛ علی اکبر نژادرضا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این سامانه علاوه بر توزیع کالاهای اساسی توزیع انواع میوه مثل سیب، پرتقال و موز، سبزی، هویج و صیفی را نیز به صورت هوشمند در استان آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه مرغ، تخم مرغ، برنج و روغن پیش از این در این شبکه توزیع می شد، افزود: در راستای تنظیم بازار محصولات کشاورزی توزیع سیب زمینی مرغوب از قرار هر کیلو ۹۸ هزار ریال در درب منازل از طریق بازرگام جزو برنامه های تعاون روستایی بوده و همچنین به زودی ۲ قلم برنج شیرودی ممتاز با قیمت ۴۲ هزار تومان و فجر با قیمت ۳۲ هزار تومان توسط بازرگام عرضه می شود.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی همچنین از رایزنی با شرکت های تولید کننده لبنیات استان برای عرضه هوشمند انواع لبنیات خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از ترددهای مردم برای تهیه اقلام مصرفی و صرفه جویی در هزینه ها و وقت شهروندان، فروش محصولات کشاورزی با قیمت مناسب همراه با کالاهای اساسی با نرخ دولتی در درب منازل از اولویت های کاری این سازمان است.

نژادرضا همچنین ادامه داد: پس از خرید اگر مبلغی باقی ماند، مبلغ در کیف پول الکترونیکی ذخیره می شود یا با درخواست خریدار از شماره پشتیبانی به حساب شخصی خودش باز می گردد.

براساس این گزارش، نشانی سامانه بازرگام برای شهر تبریز tabriz.bazargam.com می باشد.

انتهای پیام/