همه بازیکنان آرزو دارند پیراهن تراکتور را بر تن کنند
همه بازیکنان آرزو دارند پیراهن تراکتور را بر تن کنند
مدافع چپ تراکتور تراکتور معتقد است که تراکتور یکی از قطب‌های فوتبال ایران است که همه آرزو دارند پیراهن تراکتور را بر تن کنند.

به گزارش شمس، میثم تیموری با اشاره به پیشنهاداتش از سایر تیم‌ها، اظهار کرد: پس از پایان مسابقات از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دریافت کردم که شور و شوق هواداران و همچنین هدف‌گذاری تراکتور برای قهرمانی، باعث شد که این تیم را انتخاب کنم.

وی ادامه داد: من برای قهرمان شدن به تبریز آمده ام و این انگیزه برای موفقیت و بالا بردن جام قهرمانی در سایر بازیکنان تراکتور هم وجود دارد.

تیموری در خصوص علاقه‌اش به تراکتور، گفت: هواداران تراکتور شور و شوق وصف ناپذیری روی سکوها دارند و تیمشان را به بهترین شکل حمایت می‌کنند، همین موضوع باعث شده که من از سال‌ها قبل و از زمانی که در نساجی بازی می‌کردم، آرزوی حضور در تراکتور و بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) را داشته باشم و خدا را شکر امسال به این آرزو و هدفم رسیده‌ام.

این بازیکن تراکتور در خصوص ارتباطش با هواداران، گفت: همان روز اول که به تبریز رسیدم، مراسم معارفه تیم برگزار شد که هواداران موقع صدا زدن اسم من، سنگ تمام گذاشته و استقبال فوق‌العاده‌ای از من داشتند.

وی افزود: لطف و محبت هواداران را در زمین فوتبال جبران خواهم کرد و به آنان وعده می‌دهم که امسال سال من است و برای اینکه بهترین باشم به سختی تمرین می‌کنم.

این مداقع چپ تراکتور با بیان اینکه دنیزلی مربی باکیفیتی از نظر فنی است، بیان کرد: آقای دنیزلی مربی بزرگ، کارنامه‌دار و صاحب سبکی در فوتبال است که کار کردن با چنین افرادی آرزوی هر بازیکنی است.

تیموری با اشاره به فعال بودن دنیزلی در تمرینات، تأکید کرد: این مربی آمده که اینجا قهرمان شود و این انگیزه در تک تک بازیکنان وجود دارد.

مدافع چپ جدید تیم تراکتور در خصوص حضور در کنار بازیکنان بزرگ تیم همچون مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، اظهار کرد: بزرگان تیم شور و شوق فراوانی به جوان‌ترها می‌دهند و حضور در کنارشان افتخار است، همچنین تعریف آقا اشکان را هم شنیده‌ام که امیدوارم زودتر بیاید.

وی در خصوص اردوی ترکیه تیم گفت: اردوی سختی در انتظارمان خواهد بود و می‌دانیم که باید شب و روز تمرین کرده و خود را برای مسابقات آماده کنیم.

تیموری در رابطه با امکانات باشگاه تراکتور، توضیح داد: امکانات تراکتور فوق العاده بوده و تاکنون چنین زیرساخت‌هایی را ندیده بودم ضمن اینکه ساخت هتل باشگاه نیز در حال اتمام و تکمیل است.