همدلی نیاز امروز تیم تراکتور است
همدلی نیاز امروز تیم تراکتور است
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: امروز تیم تراکتور بیش از هر زمان دیگری به همدلی و هم افزایی بین هواداران، مدیریت و همه مسئولان شهری و استانی نیاز دارد.

به گزارش شمس، ایوب بهتاج در گفت‌و‌گویی افزود: تراکتور متعلق به همه است و همه باید برای برون رفت این تیم از مشکلات موجود تلاش و همکاری کنند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقیدر تلاش هستند تا تکلیف مالکیت این تیم هرچه سریع تر مشخص شود و این تیم به روال عادی و روزهای اوج خود بازگردد.

بهتاج در مورد احتمال واگذاری باشگاه تراکتور به مس سونگون عنوان کرد: این هفته جلسه ای در این ارتباط تشکیل می شود و در صورت به نتیجه رسیدن گفت و گو ها و قطعی شدن انتقال، مالک جدید حمایت های خود از تراکتور را آغاز خواهد کرد.

وی اطمینان داد در این جلسه تصمیمی که به نفع فوتبال تبریز و آذربایجان و همه اشخاص مرتبط باشد، اتخاذ می شود.

بهتاج که برای مدتی مدیرعامل باشگاه تراکتور شده بود، اعلام کرد: پس از رفع موضوع مالکیت، مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم باقی می ماند که شخص آقای زنوزی قول داده  این مشکل را تا نیم فصل برطرف کند.

وی در مورد تیم فوتبال ماشین سازی تبریز نیز که همچون تراکتور پنجره اش بسته است، گفت: خبرهای خوبی برای این تیم در هفته های آتی در راه است و امیداوریم با مدیریت جدید، ماشین سازی در مسیر رشد قرار گیرد.

انتهای پیام /