همایش بزرگ کوهروی عمومی و همگانی در تبریز برگزار شد
همایش بزرگ کوهروی عمومی و همگانی در تبریز برگزار شد
همایش بزرگ کوهروی عمومی و همگانی در عون‌ابن‌علی تبریز برگزار شد.

به گزارش شمس، صبح امروز (جمعه ۱۴ تیرماه) همایش بزرگ کوهروی عمومی و همگانی به مناسبت هفته ملی المپیک و گرامیداشت دهه کرامت، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، در مجموعه تفرجگاه عون ابن علی تبریز برگزار شد و در پایان به نفرات شرکت کننده جوایزی از جمله دوچرخه، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، لباس ورزشی و جوایز نقدی به قید قرعه اهدا شد.

رسول صادقی رئیس هیات ورزشهای همگانی استان در این مراسم با قدردانی از حضور پر شور خانواده ها و علاقه مندان در این همایش، یکی از بزرگترین اهداف هیات را فرهنگسازی در راستای ورزش همگانی و افزایش مشارکت مردمی در ورزش همگانی دانست.

رئیس هیات ورزشهای همگانی استان همچنین افزود: با تاکید مقام معظم رهبری بر بسط و توسعه ورزش همگانی فعالیت در این راه واجب بوده و بر همین اساس تمام تلاش خود را در این مسیر بکار خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ این همایش با حضور مهدوی فرماندار شهرستان تبریز، علیپور بخشدار بخش مرکزی تبریز، مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، صادقی رئیس هیئت همگانی استان و فیروزیان مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون ابن علی،الفدا رئیس ورزش و جوانان باسمنج و حضور پرشور مردم و اهالی ورزش دوست و ورزشکار در این همایش نشان از علاقه مردم تبریز به کوه پیمایی و کوهروی همگانی می باشد