همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در تبریز برگزار شد
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در تبریز برگزار شد
همایش پیاده روی خانوادگی تبریز با شرکت اقشار مختلف مردم و حضور استاندار آذربایجان شرقی در پارک ائل گلی تبریز برگزار شد.

به گزارش شمس، “محمدرضا پورمحمدی” استاندار آذربایجان شرقی در این همایش بزرگ گفت: تبریز شهر اولین‌ها و آذربایجان مهد فرهنگ، هنر، ادب و عرفان است و ما پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور و جهان هستیم.

وی افزود: در گرم‌ترین ماه سال، هوای تبریز و همه آذربایجان پرطراوت است و این از لطف خداست که مارا از این نعمت بزرگ بهره‌مند کرده است.

“ایرج شهین باهر” شهردار کلانشهر تبریز نیز ورزش عمومی و پیوستن مردم به این جرگه را خبری خوشایند دانست و از شهروندان تبریزی خواست پیاده روی و دوچرخه سواری را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

وی افزود: سال گذشته تجربه موفقی در پارک‌های شهر تبریز در ورزش صبحگاهی داشتیم که امسال نیز با کیفیتی بهتر و با توانی بیشتر در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی و اقدام به آن، عمل می‌کنیم.

“ایوب بهتاج” مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از اهمیت ورزش همگانی سخن گفت و افزود: تلاش می‌کنیم هر خانواده، روزانه حداقل ۱۵ دقیقه ورزش و نرمش داشته باشد.

وی ادامه داد: در رشته‌های تکواندو، کشتی و دو، جوانان موفقی داریم که در عرصه‌های ملی و بین المللی می‌درخشند.

بهتاج اظهار کرد: توجه مردم به ورزش همگانی موجب افزایش سطح سلامتی‌شان می‌شود و از رسانه‌ها انتظار می‌رود توجه جدی داشته و مردم را به سمت ورزش همگانی دعوت کنند.