هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ برگزار می‌شود
هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ برگزار می‌شود
معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز از برگزاری هفتمین قرار خدمت شهرداری در روز پنج‌شنبه ۱۶ تیر در منطقه ۳ خبر داد.

به گزارش شمس، مهدی یوسفی صبح امروز در جلسه توجیهی برگزاری قرار خدمت با حضور شهردار و مدیران منطقه ۳ اظهار کرد: هدف از برگزاری قرار خدمت، احصا و  طرح مشکلات منطقه و  ارائه راهکار توسط معاونان ستادی و یا مسئولان ارشد استانی و شهری است.

وی افزود: در کنار این موضوع هدف بعدی ما حضور شهردار تبریز و معاونان ستادی او در سطح منطقه و ارتباط مستقیم مدیران، شهروندان، نخبگان، ائمه جماعات و خانواده‌های معظم شهداء سطح مناطق با شهردار است.

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز خاطرنشان کرد: مطابق هفته‌های گذشته روزهای یکشنبه تا چهار شنبه معاونان خدمات شهری و اجرایی، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، مالی و اداری، برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و معاون شهرسازی به نوبت در منطقه حضور یافته و مسائل و مشکلات موجود را بررسی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مشکلات احصا شده توسط معاونان شهردار در صورت حل، صورتجلسه خواهد شد و در غیر این صورت پس از جمع‌بندی، روز پنج‌شنبه با حضور شهردار تبریز بررسی و دستورات مقتضی صادر خواهد شد.

یوسفی تصریح کرد: روز پنج‌شنبه هفته آینده قرار خدمت با حضور شهردار تبریز، استاندار و یا معاونان وی، مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهردار و مدیران منطقه ۳ قرار آغاز می شود و پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی، دیگر بخش‌های این برنامه نیز برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: جلسه با مدیران دستگاه‌های دولتی، دیدار مردمی، دیدار با پرسنل منطقه، دیدار با ائمه جماعات منطقه، دیدار با فرماندهان حوزه‌های بسیج، دیدار با نخبگان فرهنگی، قرآنی و ورزشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برنامه‌های قرار خدمت شهردار تبریز در مناطق است که به صورت مرتب برگزار می شود.

انتهای پیام/ شهردار تبریز