هزینه مبارزه با فساد را می‌دهم!/ به کسی باج نخواهم داد
هزینه مبارزه با فساد را می‌دهم!/ به کسی باج نخواهم داد
شهین‌باهر می‌گوید علت هجمه‌های اخیر به وی به‌خاطر مبارزه با فساد است.

به گزارش شمس، ایرج شهین‌باهر صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز با بیان اینکه تبدیل وضعیت کارگران شهرداری تبریز باید در چارچوب قانون و براساس بخشنامه وزارت کشور صورت گیرد، اظهار داشت: این موضوع کشوری است و شرایطش دست ما نیست، اسامی را به وزارت کشور فرستاده‌ایم و قرار است شرایط را این وزارتخانه برای پست‌های خالی اعلام کند.

وی ادامه داد: هر چقدر هم وعده بدهیم به شخصه نمی‌توانیم کاری را پیش ببریم! هیچ چیز دست ما نیست و وزارت کشور تعیین می‌کند.

شهردار تبریز در خصوص ادامه فعالیت شرکت همشهری نیز گفت: تا آخر خرداد ماه زمان داریم و باید مناقصه برگزار کنیم، نمی‌توانیم بگوییم که فقط شرکت همشهری باشد.

وی در ادامه با اعلام اینکه در سال جاری یک میلیون اصله درخت در سطح شهر تبریز کاشته می‌شود، توضیح داد: فضاهای خالی و باغات شهری را که خشک شده‌اند تبدیل به فضای سبز می‌کنیم؛ کاشت یک میلیون اصله درخت یعنی درختکاری به اندازه کل درختانی که در حال حاضر در تبریز وجود دارد.

شهین‌باهر با بیان اینکه بخشودگی اجاره‌ها به دلیل کرونا چندین میلیارد از درآمد شهرداری را کاهش داد، یادآور شد: در طول دو سال گذشته پرونده بیش از ۹۰۰ ملک شهرداری را حل کردیم و بخشی از بدهی‌های سنگین شهرداری به تامین اجتماعی نیز پرداخت شد.

وی اضافه کرد: بودجه بیشتر پروژه‌هایی مانند مرکز همایش‌های بین‌المللی واقع در شهرک خاوران را شورای پنجم داده است و ما تلاش کردیم که همه چیز را در آرامش و ثبات نگه داریم و حقوق‌ها به موقع پرداخت شود.

شهین‌باهر با تاکید بر اینکه در این دوره از شهرداری هیچ ساخت و پاخت و زد و بندی وجود ندارد، متذکر شد: مبارزه با فساد قطعا هزینه دارد و بسیاری از هجمه‌ها به همین دلیل است! در ابتدای مسئولیت قول دادم که با فساد مبارزه خواهم کرد و تا آخر هم قول می‌دهم که به کسی باج ندهم.

وی افزود: املاک شهرداری در گذشته از دست رفته و اتفاقات عجیبی افتاده که دنبال آنها بودیم؛ به اندازه سه هزار میلیارد در چند سال گذشته املاک شهرداری را بازگرداندیم

انتهای پیام/