هزینه‌ی ۵۱ میلیارد تومانی خیران آذربایجان‌شرقی برای مقابله با کرونا
هزینه‌ی ۵۱ میلیارد تومانی خیران آذربایجان‌شرقی برای مقابله با کرونا
بنابر آمار و مستندات تاکنون خیران استان 51 میلیارد تومان برای مقابله با پیامدهای کرونا هزینه کرده‌اند که بخش عمده‌ی آن شامل تامین بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان بوده است.

به گزارش شمس، «بدر شکوهی» امروز در اولین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان در سال ۱۳۹۹، با قدردانی از فعالیت‌های چشمگیر سازمان های مردم نهاد استان در مبارزه با بیماری کرونا، اظهار داشت: بر اساس برآوردها، تاکنون بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال توسط خیران، سازمان های مردم نهاد، تشکل های مردمی و گروه های جهادی برای مقابله با پیامدهای کرونا هزینه شده است.

وی افزود: انتظار داریم سازمان های مردم نهاد استان همچنان در مقابله با کرونا پای کار باشند تا ضمن هم افزایی با یکدیگر، بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.

دبیر شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان با اشاره به تصویب ۱۵ پرونده سازمان های مردم نهاد جوان استان برای دریافت شناسه ملی در این جلسه، گفت: خوشبختانه با همکاری ادارات مختلف، یکی از دغدغه های سمن های جوان استان در رابطه با دریافت شناسه ملی برطرف شد و در صورت تکمیل شدن پرونده ها توسط اداره کل ورزش و جوانان، همه سمن های جوان دارای شناسه ملی  خواهند شد.

انتهای پیام/