هر روز که می‌گذرد یک گام به آزادسازی قدس شریف نزدیکتر می‌شویم
هر روز که می‌گذرد یک گام به آزادسازی قدس شریف نزدیکتر می‌شویم
معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه راهپیمایی روز قدس در دنیا، گفت: هر روز که می‌گذرد یک گام به آزادسازی قدس شریف نزدیکتر می‌شویم.

به گزارش شمس، تراب محمدی، در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه دو بسیج کارمندی شهید آیت الله مدنی که به میزبانی اداره کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: امسال راهپیمایی روز قدس اهمیت فراوانی دارد چرا که برگزاری این رویداد عظیم در دو سال اخیر، تحت شعاع کرونا قرار گرفته بود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به شکست‌های رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: اهمیت این روز تا زمان ظهور منجی عالم بشریت از یاد نخواهد رفت و هر روز به نقطه اتکا و آمال خود در آزادسازی قدس شریف نزدیک خواهیم شد.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که باید حرف‌های خود را در عمل نشان داد، افزود: در اداره یک کشور، تمامی اقشار مردمی و مسئولان سهیم هستند.

در ادامه محمدعلی فاضل نسب، فرمانده پایگاه شهدای مکه و معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز از برگزاری برنامه روشنگری در آستانه روز قدس، برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی و سبک زندگی برای روحانیون توسط اقشار مختلف مردم در بقاع متبرکه استان خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فضاسازی و شرکت در راهپیمایی، ادامه داد: باید به حوزه فرهنگسازی در جامعه توجه بیشتری داشته و از نسل امروز به خصوص جوانان که سرمایه‌های بزرگ کشور هستند، مراقبت و مواظبت کنیم.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی جامعه که گاه منجر به مشکلات در جامعه و خانواده‌ها می‌شود، اظهار کرد: با برنامه‌های انجام گرفته در سالجاری قرار است تا با استفاده از طلاب جوان آموزش دیده، اساتید حوزه، خانواده و مشاوران با سواد، جلسات آموزشی و مشاوره‌ در بقاع متبرکه برای خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم برگزار شود.

سرهنگ فرهادی، فرمانده بسیج ناحیه دو کارمندی شهید آیت الله مدنی نیز با بیان این‌که امیدواریم شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: برای تمامی پایگاه‌های بسیجی و غیربسیجی، فراخوان شرکت در این روز صادر شده است.

وی با بیان این‌که در این روز، دنیا ما را زیر ذره بین می‌گیرد، گفت: تعیین روز قدس به عنوان روزی برای مسلمانان از تدابیر ارزشمند امام (ره) بوده و برگزاری این رویداد تا آزادی روز قدس ادامه می‌یابد.

وی افزود: شرکت در نماز جمعه‌، برگزاری مسابقات نقاشی‌، آذین بندی و تبلیغات فضای مجازی، بصیرت افزاییی و ترغیب کارمندان و کارکنان انقلابی، شرکت در طرح کرامت و ایتام محسنین از جمله اقدامات بسیج کارمندی در روز قدس در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام /