هرهفته در ورزشگاه آزادی به مقدسات توهین می‌شود/ چرا وقتی از حق دفاع می‌کنیم، پان‌ترکیست می‌شویم؟
هرهفته در ورزشگاه آزادی به مقدسات توهین می‌شود/ چرا وقتی از حق دفاع می‌کنیم، پان‌ترکیست می‌شویم؟
محمدحسن نژاد در کانال تلگرامی‌اش با انتقاد از برخی سخنان در خصوص استیضاح وزیر ورزش به تشریح برخی مسائل پرداخت.

به گزارش شمس، محمد حسن‌نژاد در کانال تلگرامی خود با اشاره به استیضاح وزیر ورزش و جوانان نوشت:

با عرض سلام و ادب خدمت همشهریان عزیزم و ارزوی قبولی طاعات و عبادات

در خصوص استیضاح وزیر ورزش و جوانان متاسفانه یک سری افراد با کنار گذاشتن تقوا و با طرح اینکه ” استیضاح کنندگان دنبال تقویت جریانات قومی بوده و اب در اسیاب پان ترکیست ها می‌ریزند”؛ به دنبال به حاشیه بردن مطالبات به حق مردم و تخریب نمایندگان استیضاح کننده هستند که جهت تنویر افکار عمومی لازم دانستم مواردی را با مردم عزیز در جریان بگذارم:

١- کدام یک از موارد استیضاح مربوط به مسائل قومی می باشد که این دوستان بی تقوا از آن برای تخریب نمایندگان مردم استفاده می‌کنند؟!

٢- اغلب نمایندگان استیضاح کننده از خانواده شهدا و از نیروهای ولایی مجلس می‌باشند. چگونه ما پان‌ترکیست و ضد مملکت شدیم اما شماها که کارنامه تان مشخص هست شدید وفادار نظام؟!

٣- از بیست امضای باقیمانده هشت امضا مربوط به مناطق غیر ترک‌نشین هست. چگونه آنها را در دل این توهمات پان ترکیستی جای دادید؟!

۴- در استادیوم آزادی هر هفته به مقدسات نظام توهین و از خطوط قرمز نظام و انقلاب عبور می‌شود که فیلم آنها در کمیسیون ارائه شد. آیا این ربطی به قومیت و … دارد؟

۵- چرا ما هر وقت طبق قانون اساسی وظیفه نظارتی خودمان در استیضاح وزرا را انجام می‌دهیم به پان ترکیستی متهم می‌شویم؟! چرا وقتی اتوبوسی مثلا در جاده تهران قم تصادف می‌کند و نمایندگان وزیر راه و وزیر صنعت را استیضاح می‌کنند، می شوند مدافع حق مردم اما وقتی قطار تبریز مشهد می‌سوزد و ما وزیر راه را استیضاح می‌کنیم، می‌شویم پان ترکیست جدایی طلب؟! چرا پیگیری مطالبات طرفداران تیم‌های دیگر می‌شود، کار فرهنگی و ارزشی، اما پیگیری مطالبات هواداران تراکتور می شود کار ضد ارزشی؟!

۶- و حرف آخر: مردم آذربایجان از هر ایرانی ایرانی‌تر هستند و در طول تاریخ بیشترین نقش را برای حفظ تمامیت ارضی ایران ایفا کرده و بیشترین شهیدان را برای دین و وطن تقدیم کرده اند، و نمایندگان اذربایجانی استیضاح کننده وزیر از وفادارترین افراد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواسته هایشان هم نه تنها در جهت تقویت اختلافات قومی نیست بلکه برعکس، برای تقویت وحدت ملی هست؛ پس ای استادان تفرقه و تخریب، دست از این حربه های نخ نما شده بردارید و دست از اقدامات خلاف مصالح عمومی و ملی بردارید. تجزیه طلب ماها نیستیم که دنبال اصلاح امور هستیم، تجزیه طلب آن کسی هست که با هموار کردن زمینه توهین به اقوام در استادیوم‌ها، اقوام را در مقابل هم قرار داده و برادری و وحدت اقوام ایرانی را به کدورت و تفرقه اقوام تبدیل می‌کند.

با سپاس

محمد حسن نژاد

نماینده منتخب طراحان استیضاح وزیر ورزش و جوانان

@Azar_anjoman