نیکزاد: نه حق آذربایجان را به کرمان می‌دهیم، نه حق شما را به آذربایجان
نیکزاد: نه حق آذربایجان را به کرمان می‌دهیم، نه حق شما را به آذربایجان
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی به اظهارات نماینده کرمان و سنگ‌اندازی او در واگذاری تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی واکنش نشان داد.

به گزارش شمس، محمدحسین فرهنگی، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگاران و در واکنش به اظهارات پورابراهیمی، نماینده کرمان در خصوص انتقال مالکیت باشگاه ورزشی تراکتور به شرکت ملی مس گفت: ایشان اظهاراتی از این سیاق را در صحن مجلس هم مطرح کرده بودند که آقای نیکزاد، نائب رئیس مجلس نیز پاسخ متقنی به این دست مطالب طرح کردند.

وی مضمون جواب نیکزاد به پورابراهیمی‌را چنین نقل کرد: قرار نیست حرفهای ژورنالیستی بزنیم. کسی حق کرمان را به آذربایجان نمیدهد؛ همانطور که اجازه نمیدهیم کسی حق آذربایجان را به شما بدهد.

فرهنگی افزود: آنچه نمایندگان استان به عنوان یکی از مطالبات به‌حق مردم دنبال می‌کنند و مورد حمایت نماینده معزز ولی فقیه در استان نیز قرار گرفته و با پیگیری استاندار محترم پیش می‌رود، برخورداری ورزش استان و تیم پرهوادار تراکتور از حمایت‌های لازم از محل درآمدهای صنایع و معادن ملی و استانی است.

وی تاکید کرد: مسئولان استان در پیگیری توافقات انجام گرفته با شرکت ملی مس، همراه و متحد هستند و اظهارنظرهای جنجالی، نمی‌تواند مانع از تحقق نتیجه لازم شود.

انتهای پیام/