نیروی انسانی مهمترین دارایی در رسیدن به اهداف است
نیروی انسانی مهمترین دارایی در رسیدن به اهداف است
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: نیروی انسانی مهمترین دارایی در رسیدن به اهداف است.

به گزارش شمس، جهانبخش سلمانیان در نشستی با کارکنان فرمانداری مرند، بر نقش مهم و اثرگذار نیروی انسانی در تحقق اهداف دولت و اهتمام این معاونت بر توانمندسازی کارکنان و ایجاد فضای مناسب برای خدمت‌گزاری تاکید کرد.

وی گفت: سامان‌دهی و توانمندسازی نیروی انسانی مهم‌ترین وظیفه این معاونت است و در کنار آن، حفاظت و حراست از منابع مالی و مادی استانداری و فرمانداری‌ها نیز جزو وظایف این مجموعه به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین و اصلی‌ترین منبع و دارایی در بین منابع برای انجام امور و رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی شده است و ثروت و سرمایه واقعی هر دستگاه به‌حساب می‌آید؛ به همین دلیل به تمام مدیران اعلام کرده‌ایم که توجه ویژه‌ای به نیروهای انسانی خود داشته باشند.

سلمانیان افزود: این توجه می‌تواند هم مادی و هم معنوی باشد و مدیران باید با اقدامات تشویقی و انگیزشی، زمینه‌ای را فراهم کنند که کارمندان باانگیزه، تحرک و روحیه بهتر فعالیت کنند و به مردم خدمات شایسته‌تر ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما در استانداری با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم به دنبال حفظ منابع مالی و انسانی و ایجاد محیطی آرام برای کارکنان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار همچنین با بیان این‌که هدف از حضور در فرمانداری‌ها، قدردانی از زحمات کارکنان و احصای مسائل و مشکلات است، افزود: لمس مشکلات از نزدیک می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر کمک کند.

انتهای پیام /