نیازمندی‌های درمانی ۳۰ سال آینده آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی شد
نیازمندی‌های درمانی ۳۰ سال آینده آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی شد
تبریز- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: نیازمندی‌های درمانی ۳۰ سال آینده آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی شد.
به گزارش شمس، محمد اسماعیل سعیدی روز شنبه در بازدید از طرح های رادیوتراپی، ساختمان جدید اورژانس و بخش آنژیوگرافی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز اظهار کرد: با توجه به اجرای چندین طرح عمرانی در بخش پزشکی، بهداشت و درمان توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بخش عمده‌ای از نیازمندی‌ها و زیرساخت‌های لازم برای ۳۰ سال آینده این بخش در آذربایجان‌شرقی پیش بینی شده و در حال تکمیل و بهره‌برداری است.
وی ابراز داشت:‌ بازدیدهای انجام شده از سیستم بهداشت و درمان در طول سال‌ها و در مناسبت‌های مختلف نشان می‌دهد که فعالیت‌‎های عمرانی انجام شده در این بخش  از سال ۹۲ به این سو، چشم گیربوده و شاید در کشور بی‌نظیر باشد.
وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه مردم تبریز تسهیل در پذیرش در اورژانس بوده که با ساخت و بهره‌برداری از ساختمان اختصاصی اورژانس بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی امام رضا، بخش عمده‌ای از مشکلات مراجعان به واحد اورژانس رفع می‌شود.
سعیدی در پایان عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش بهداشت و درمان را با وجود کثرت طرح های انجام شده مثبت ارزیابی و این موفقیت را مرهون تلاش شبانه روزی مجموعه ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان کرد و گفت: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قول می‌دهم مانند گذشته پیگیر رفع مشکلات و مطالبات مردم در این حوزه در کنار آن‌ها باشم.
  • منبع خبر : مهر