نگذاریم جای «جلاد» و «شهید» را عوض کنند
نگذاریم جای «جلاد» و «شهید» را عوض کنند
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که امروز در جهاد تبیین باید مراقب تحریف حقایق باشیم، تاکید کرد: نگذاریم جای جلاد و شهید را عوض کنند.

به گزارش شمس، عابدین خرّم در سفری نیم‌روزه به شهرستان سراب، ضمن بازدید از روند تجهیز بیمارستان دوزدوزان، مسجد خیرساز حاج ملاعلی مهربان را افتتاح و در یادواره شهدای شربیان شرکت کرد.

وی در بازدید از بیمارستان جدیدالاحداث شهر دوزدوزان در جریان روند تجهیز و آماده‌سازی آن برای بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در آیین افتتاح مسجد خیرساز حاج ملاعلی بخش مهربان گفت: مساجد محور انسان‌سازی و جامعه پردازی هستند و امیدوارم با برپایی نمازهای جماعت و برنامه‌های دینی و فرهنگی این مسجد به سنگری برای تربیت نسل مومن و متعهد تبدیل شود.

خرّم ضمن تقدیر از خیرین مسجدساز، در خصوص مسائل و مشکلات بخش مهربان گفت: تک‌به‌تک موضوعاتی که توسط مسئولان فهرست شده‌اند را بررسی و از تلاش و پیگیری لازم برای اقدامات نتیجه‌بخش دریغ نخواهیم کرد.

وی در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم شهید حجت اصغری شربیانی و ۳۸ شهید دفاع مقدس شهر شربیان و روستاهای تابعه نیز با بیان این‌که امامت و ولایت رمز عبور انقلاب اسلامی از  گردنه‌های حساس بوده است، گفت: امام بدون امت و یاور موفق به برقراری قسط در جامعه نمی‌شود؛ هم‌چنان که امت نیز به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد و بدون امام به بیراهه می‌رود؛ این پیوند امت مسلمان ما با امامین انقلاب بوده که سربلندی امروز را سبب شده است.

خرّم ادامه داد: به تعبیر رهبر حکیم انقلاب دشمن به دنبال جعل معنای مفاهیم است و حتی به استحاله جمهوری اسلامی فکر می‌کنند، اما روز به روز بر اقتدار انقلاب افزوده می‌شود؛ چرا که انقلاب محتوایی به غنای فرهنگ جهاد و شهادت دارد و جوانان آزاده جهان اسلام امروز گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هیمنه استکبار را در منطقه شکسته‌اند.

وی گفت: فتح الفتوح انقلاب ما این جوانان پیشگام در ولایتمداری و ایفای وظیفه هستند و دشمن با جنگ تبلیغاتی روح جوان‌های ما را هدف گرفته که سلاحی کاری‌تر از معنویت و روشنگری در تقابل با این خط مخرب نداریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص مسائل و مشکلات شربیان، گفت: خود را نوکر مردم می‌دانیم و در سفر کاری که با حضور مدیران کل و مسئولان تمام بخش‌های مربوطه به شهرستان سراب خواهیم داشت، تصمیمات لازم برای تعریض جاده شربیان دوزدوزان و دیگر نیازهای زیرساختی اتخاذ خواهد شد؛ البته جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باید در دستور کار بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و شوراهای شهر و روستا قرار گیرد تا پروژه‌ها محدود به اعتبارات دولتی نباشند.

انتهای پیام /