نهضت آسفالت تبریز از مرز ۲۰۰ هزار تن فراتر رفت
نهضت آسفالت تبریز از مرز ۲۰۰ هزار تن فراتر رفت
شهردار تبریز از آسفالت‌ریزی ۲۰۰ هزار تنی معابر شهری در شش ماهه اول سال خبر داد.

به گزارش شمس، ایرج شهین باهر اظهار داشت: آسفالت‌ریزی اساسی معابر و محلات تبریز با اولویت معابر اصلی  در حال اجرا است که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر تبریز توزیع شده است.

او افزود: ۱۰۰ هزار تن از این مقدار توسط کارخانه تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز تهیه و بر اساس اولویت‌های آسفالت شهری توزیع شده است و بقیه آن توسط مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز تأمین می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به اولویت شهرداری تبریز در آسفالت‌ریزی معابر شهری گفت: اگرچه معابر اصلی در اولویت اجرای نهضت آسفالت قرار دارد، اما مناطق کم‌برخوردار شهر از جمله خیابان‌های انقلاب، ارم، اسلامشهر  و بخش‌هایی از بلوار نیایش به صورت اساسی آسفالت‌ریزی و ساماندهی می‌شوند.

او اضافه کرد: توجه ویژه‌ای به کیفیت آسفالت ارائه شده در معابر شهری نیز داریم و در این راستا ضمانت لازم را از پیمانکار مربوطه اخذ می‌کنیم.

ایرج شهین‌باهر با اشاره به افزایش حجم آسفالت‌ریزی معابر شهری به نسبت سال‌های گذشته  اظهار داشت: سال گذشته شهرداری تبریز ۲۲۶ هزار تن آسفالت‌ریزی اساسی در سطح معابر تبریز انجام داده بود که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا امسال از مرز ۳۵۰ هزار تن نیز بگذرد.