نمایش صحنه‌های به یاد ماندنی از فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی در پانزدهمین المپیاد دانشجویی
نمایش صحنه‌های به یاد ماندنی از فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی در پانزدهمین المپیاد دانشجویی
رئیس دانشگاه تبریز گفت: فرزندان برومند این مرز و بوم در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور، صحنه‌های به یاد ماندنی از فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی را به نمایش گذاشته و ثابت خواهند کرد که به راستی از دست مایه‌های گرانبهای ورزش و ورزشکاری به نیکی صیانت خواهند کرد.

به گزارش شمس، صفر نصراله زاده روز یکشنبه، ۱۹ تیرماه، در مراسم افتتاحیه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز، اظهار کرد: حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم، نشان دادند که برای جوانان و نخبگان کشور ارزش بیشتری قائل هستند.

وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که به دنبال بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها، فروکش کردن ویروس کرونا و با تدابیر شایسته وزارت علوم، میزبان دانشجویان سراسر کشور در مشهدالشهدای دانشگاه‌های کشور هستیم.

وی، از حسن اعتماد وزارت علوم و همکاران دانشگاه تبریز که از هیچ کوشش جهادی برای برگزاری بهینه المپیاد دریغ نکردند، تقدیر کرد.

نصراله زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم مجموعه شرایط ایجاد شده، به برگزاری شایسته این رویداد مهم کمک کند و همگی شاهد صحنه‌های زیبایی از جذابیت‌های ورزشی در تبریز باشیم.

وی با بیان این‌که پیشوایان ورزش سنبل ایران اسلامی هستند، خطاب به دانشجویان یادآور شد: دانشجویان عزیز حفظ و حراست از فرهنگ و اصیل ایرانی وظیفه سنگینی است که همگی باید از آن پیروی کنیم.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: از دانشجویان عزیز و به خصوص خود دانش آموختگان این دانشگاه، در شهر اولین‌ها آرزوی موفقیت و سلامتی داشته و تجربه ساعت خوشی را در شهر زیبای تبریز برای آنها آرزومند هستم.

انتهای پیام /