نصیرزاده: ثابت کردیم تراکتور پرتماشاگرترین تیم آسیاست
نصیرزاده: ثابت کردیم تراکتور پرتماشاگرترین تیم آسیاست
مدیرعامل تراکتور اظهار داشت: باتوجه به حمایت بی‌نظیر هواداران‌مان از بازی‌های خانگی تیم، ثابت کردیم پرتماشاگرترین تیم آسیا هستیم.

به گزارش شمس، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگویی با اشاره به بازی مقابل نساجی، اظهار داشت: تراکتور در این بازی نیز همچون هفته‌های گذشته، فوتبال مالکانه، تهاجمی و جذابی به نمایش گذاشت و خدا را شکر سه امتیاز بازی را هم کسب کردیم و هواداران خوشحال به خانه بازگشتند.

وی با تاکید بر اینکه تراکتور پرتماشاگرترین تیم آسیاست، توضیح داد: این موضوع یک ادعا نیست؛ بلکه هواداران ما در عمل ثابت کرده‌اند که حمایت‌شان تنها به فضای مجازی ختم نمی‌شود و در سرما و گرما همواره پشتیبان تراکتور هستند.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: سه تیم بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند، اما نکته جالب ماجرا اینجاست که بازهم تعداد تماشاگران تراکتور در هفته بیست و نهم، بیشتر از تماشاگران بازی‌ آن تیم‌ها بود. باتوجه به استقبال فراتر از انتظار هواداران از بازی‌های تراکتور، بدون شک آمار پرتماشاگرترین تیم و بازی فصل بیست و دوم، در تسخیر پرشورهاست.

نصیرزاده با اشاره به اینکه تراکتور آخرین بازی خانگی فصل را پشت سر گذاشت، بیان کرد: جا دارد از تمامی هواداران‌مان به ویژه هواداران شهرستانی تراکتور که تحت هر شرایطی تیم محبوبشان را حمایت کرده‌اند، تشکر و قدردانی ‌کنم. همچنین از مسئولان سکوها نیز به خاطر کمک به برقراری نظم و تشویق منظم و یکصدا نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان تاکید کرد: باشگاه با رعایت اصل حرفه‌ای‌گری در مسیر ترسیم شده حرکت می‌کند و امید است شاهد افتخار آفرینی تراکتور و خوشحالی مردم خطه آذربایجان در فصل آتی مسابقات باشیم.