نصب کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌های آذربایجان‌شرقی
نصب کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌های آذربایجان‌شرقی
در جلسه کارگروه آرد و نان آذربایجان‌شرقی اعلام شد: نصب دستگاه‌های کارت‌خوان هوشمند از روز شنبه در نانوایی‌های استان آغاز می‌شود.

به گزارش شمس، محمد کلامی این خبر را اعلام کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا عملیات نصب این دستگاه‌ها در کمترین زمان ممکن در کل استان انجام شود.

وی افزود: پس از پایان نصب این دستگاه‌ها، فروش نان تنها با این دستگاه‌ها امکان‌پذیر بوده و مردم می‌توانند با تمام کارت‌های بانکی بدون محدودیت خرید کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این دستگاه برای تمام نانوایی‌های فعال استان نصب می‌شود، گفت: این طرح در راستای مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و با هدف شفاف‌سازی خرید نان از منظر نوع آرد، میزان مصرف و کنترل قیمت اجرا می‌شود و بانک سپه در اجرای آن مشارکت دارد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت نان بعد از نصب این دستگاه‌ها تغییری نخواهد کرد و میزان آرد اختصاصی به نانوایی نیز به میزان فروش نان که در دستگاه هوشمند ثبت می‌شود، بستگی دارد.

کلامی اضافه کرد: با اجرای این طرح، نظارت بیشتری بر نحوه پخت و توزیع نان انجام خواهد شد و جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آن از اهداف دیگر طرح است.

گفتنی است؛ در این جلسه همچنین مسائل و مشکلات مربوط به حوزه آرد و نان ازقبیل نرخ کرایه حمل‌ونقل آرد، صدور مجوز نانوایی‌های جدید و توزیع سهمیه آرد بررسی شد.

انتهای پیام /