نخبگان شهر را جارو می‌زنند/ می‌توانم فساد و تبعیض را هم پاک کنم
نخبگان شهر را جارو می‌زنند/ می‌توانم فساد و تبعیض را هم پاک کنم
خلیل جبرئیل زاده می‌گوید در تبریز پاکبانانی با مدارک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس داریم که به‌دلیل عدم شایسته‌سالاری شهر را جارو می‌زنند.

اجتماعی شمس: خلیل جبرئیل‌زاده همان پاکبان تبریزی است که کاندیدای انتخابات شورای شهر تبریز شده است‌. به‌مناسبت روز کارگر سراغش رفتیم و با او هم‌کلام شدیم.‌‌

شب‌ها حوالی سه‌راه‌امین را جارو می‌زند. مدرک تحصیلی‌اش لیسانس حقوق است و سال‌هاست در شهرداری تبریز پاکبانی می‌کند.‌

وقتی می‌پرسیم چرا در انتخابات شورای شهر تبریز کاندیدا شد، می‌گوید: تحصیل‌کرده‌ها شهر را جارو می‌زنند و برخی سیاست‌بازان بی‌سواد مدیر شده‌اند. سال‌ها کارگران را نردبان رسیدن به کرسی شورای شهر کرده‌اند، دیگر بس است‌‌.

او عنوان می‌کند: رنج و سختی زیادی کشیده‌ام و فکر می‌کنم بهتر از آقایان درد مردم را می‌فهمم. به‌عنوان یک شهروند سال‌ها در تبریز زندگی کرده‌ام و با مشکلات آن و مطالبات مردم آشنا هستم. از تهران و سایر شهرها نیامده‌ام تبریز را سکوی پیشرفت خود کنم. در این شهر نخبگان لیسانس و فوق‌لیسانس پاکبان شده‌اند و افرادی با سطح تحصیلات اندک به‌پشتوانه رانت و رابطه مسئول! مردم می‌توانند این ساختار را تغییر دهند.‌

خلیل جبرئیل‌زاده تاکید می‌کند از اینکه پاکبان است و نان حلال بر سر سفره‌اش می‌برد خرسند است اما می‌خواهد به پشتوانه‌ی مردم افراد خارج از دایره ثروت و قدرت روی کار آیند و این‌بار پاکبانان به‌جای زباله‌های خیابان، رانت و فساد و تبعیض را از ادارات پاک کنند و مقابل آن بایستند.

انتهای پیام/