نبود تکنسین در مسابقات قهرمانی آسیا به ضررم تمام شد
نبود تکنسین در مسابقات قهرمانی آسیا به ضررم تمام شد
ملی پوش سه‌گانه آذربایجان شرقی گفت: نبود تکنسین در مسابقات قهرمانی آسیا به ضررم تمام شد.

به گزارش شمس، “بهزاد نوبری‌پور” بعد از بازماندن از کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی، توانست مدال برنز رقابت‌های آسیای میانه را کسب کند.

وی در خصوص علت ناکامی خود در مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی گفت: نبود تکنسین، به وجود آمدن مشکل در زمان برگزاری مسابقات و استرس ناشی از این دو موضوع بر روحیه‌ام تاثیر منفی گذاشت و در نهایت با کمبود زمان برای گرم کردن مواجه شدم که این موضوع باعث مصدومیتم شد.

وی افزود: گرمای بیش از حد دمای هوا و سختی مسیر نیز علت مضاعفی بود تا عضلاتم تحلیل رفته و توانایی لازم برای ادامه را نداشته باشم.

نوبری پور با قدردانی از مسعود شبیری مربی او در تیم ملی، تمرینات و راهنمایی‌های کارآمد وی را عاملی موثر در موفقیت اخیرش در مسابقات سه گانه آسیای میانه عنوان کرد.

وی بیان کرد: اولین مسابقه پیش رویم در ۱۳ مردادماه با عنوان کاپ اروپا به میزبانی ترکیه خواهد بود.

ملی پوش سه گانه کار استان در پاسخ به پرسشی در خصوص رنکینگ ورزشکاران این رشته گفت: هر سه گانه کار به طور میانگین باید در ۱۲ الی ۱۵ مسابقه بین المللی شرکت کند و امتبازات لازم برای رشد و ارتقای خود را جمع اوری کند.

گفتی است؛ تری اتلون یا سه گانه یکی از رشته های ورزشی استقامتی محسوب می شود که در آن هر ورزشکار موظف است مسافتهای تعیین شده را از طریق دویدن،شنا کردن و دوچرخه سواری کردن طی کرده دوره خط پایان برسد.