نرخ کرایه‌های تاکسی را افزایش نمی‌دهیم
نرخ کرایه‌های تاکسی را افزایش نمی‌دهیم
عضو شورای شهر تبریز گفت:نباید کرایه تاکسی ها افزایش یابد  چرا که این افزایش می تواند زندگی مردم را تحت الشعاع قرار دهد و بار روانی منفی بر جامعه داشته باشد.

فریدون بابایی‌اقدم در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در پاسخ به این سوال که آیا موافق افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی است، اظهار داشت: افزایش نرخ بنزین سیاستی بود که از سوی سه قوا تصویب شد و رهبر معظم انقلاب نیز آن را تایید کردند تا از قاچاق بنزین جلوگیری شود.

وی ادامه داد: با این حال بعد از افزایش نرخ بنزین، مقرر شده هیچ کالایی افزایش نیابد و در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها نیز باید طبق سیاست کشوری عمل کرد.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه در شرایط فعلی نباید قیمت‌ها افزایش یابد، متذکر شد: قیمت‌ها از سوی نهادهای مربوطه رصد می‌شود و افزایش کرایه تاکسی می‌تواند زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده و بار روانی منفی بر جامعه داشته باشد، بنابراین به صلاح نیست و آرامش مردم و جامعه در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با شمس در خصوص بهسازی آسفالت خیابان‌های تبریز گفت: کندی روند بهسازی آسفالت خیابان‌های شهر به دلیل وضعیت آب و هوایی است، سردی هوا باعث شده عملیات به کندی صورت بگیرد.

بابایی‌اقدم اذعان داشت: واحد کارخانه آسفالت نیز با مشکل تامین مصالح مورد نیاز مواجه است، با این حال به زودی لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های اصلی به اتمام می‌رسد.