ناکامی فوتسالیست‌های ایران در رسیدن به فینال
ناکامی فوتسالیست‌های ایران در رسیدن به فینال
تیم ملی ژاپن در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا با نتیجه ۸ بر ۴ ایران را شکست داد.

به گزارش شمس، تیم‌های ملی ایران و ژاپن از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه با نتیجه ۸ بر ۴ به سود ژاپن به پایان رسید.

در وقت نخست این دیدار ژاپن با یک گل از ایران جلو بود اما مسعود یوسف یک گل را جبران کرد و در ادامه هم سجاد سرباز گل دوم ایران را به ثمر رساند اما ژاپنی‌ها بار دیگر دروازه ایران‌ را باز کردند.

در وقت دوم نیز همانند وقت اول بازی ژاپن با گلزنی از ایران پیش افتاد و نتیجه را ۳ بر ۲ به سود خود کرد اما مهدی دهقان نژاد روی یک چرخش سریع و شوت محکم نتیجه را به ۳ بر ۳ تغییر داد.

مهدی دهقان نژاد بار دیگر با چرخشی خیره کننده در دقیقه ۱۰ از وقت دوم دروازه ژاپن را گشود .

ژاپن در ۴ دقیقه پایانی سعی کرد با انجام پاور پلی به گل برسد اما با هوشیاری ملی‌پوشان ایران موفق به گلزنی نشدند تا اینکه در فاصله ۳۷ ثانیه به پایان بازی یک پنالتی برای ژاپن گرفته شد و گل تساوی را برای چشم بادامی‌ها به ارمغان آورد .

بازی در وقت اضافه پایا پای دنبال شد تا اینکه ژاپن در دقیقه ۳ از وقت اول اضافه یگ گل دیگر را وارد دروازه ایران کرد. در وقت دوم هم ژاپن با ۳ گل دیگر نتیجه را ۸ بر ۴ کرد و خود را به فینال مسابقات رساند.