ناظران تخلفات پروژه‌های دولتی را گزارش کنند
ناظران تخلفات پروژه‌های دولتی را گزارش کنند
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: نظارت کافی و دقیق بر نحوه اجرای پروژه‌های دولتی که در شهرستان اجرا می‌شوند باید از سوی ناظران انجام و هرگونه تخلف در این زمینه باید گزارش شود.

به گزارش شمس، حمید شکری روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با موضوع ارائه نتایج بازدید کمیته نظارت فنی مراغه در بخش سراجو اظهار داشت: چنانکه ناظران در اجرای قسمتی از پروژه ها با مواردی از جمله اجرای غیراصولی و نقص ایمنی مواجه شدند باید پس از بررسی از سوی کمیته فنی، نسبت به صدور دستور تخریب اقدام کنند.
وی اضافه کرد: همچنین با ناظران متخلفی که در اجرای پروژ ها کوتاهی کنند برخورد و ناظرانی که در اجرای پروژه ها حضور فعال و نظارت دقیقی داشته باشند تشویق خواهند شد.
فرماندار مراغه گفت: خوشبختانه وضعیت پروژه‌های عمرانی در شهرستان به خوبی رصد می شود و این ارزیابی ها ملاک ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.
شکری ادامه داد: باید تلاش شود زمان اجرای پروژه‌ها به تأخیر نیافتد و در مدت زمان تعیین شده به اتمام برسد.
وی همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از ادارات در جذب اعتبارات خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از ادارات در جذب اعتبارات ضعیف و ناموفق عمل می کنند که باید در این خصوص به موقع وارد عمل شوند.
وی گفت: مجموعه شهرستان در تلاشیم تا ۵۰ درصد اعتبارات استانی به مراغه تخصیص و تحقق پیدا کند.
به گزارش ایرنا، در این جلسه پروژ های اجرایی چهار دستگاه بررسی و مقرر شد نواقصات ظرف مدت یک ماه رفع شوند.
شهرستان مراغه دارای دو بخش سراجو و مرکزی و با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.