میرتاج‌الدینی: در سنگر مجلس می‌مانم
میرتاج‌الدینی: در سنگر مجلس می‌مانم
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو ضمن تشکر از آیت‌الله رئیسی، اعلام کرد: در سنگر مجلس به خدمت ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار شمس، «سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی» طی نامه‌ای خطاب به مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ضمن تشکر از رئیس جمهور سیزدهم اعلام کرد که در مجلس خواهد ماند و قصد پذیرش مسئولیت معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری را ندارد.

متن نامه این نماینده که نسخه‌ای از آن به تحریریه‌ی شمس ارسال شده بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و شریف تبریز، آذرشهر و اسکو

با سلام و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و شهدای کربلا.

نظر به پیشنهاد معاونت پارلمانی دولت سیزدهم به اینجانب، ضمن تشکر از حُسن اعتماد رئیس‌جمهور مردمی، حضرت آیت‌الله رئیسی و افرادی که موافقت و حمایت خود را با پذیرش این مسوولیت اعلام نمودند، اینجانب با اذعان به اینکه مجلس و دولت هر ۲ سنگر خدمت است، به استحضار مردم عزیز می‌رسانم من در مجلس می‌مانم و در سنگر مجلس به خدمت خود ادامه می‌دهم.

بی‌شک اکنون در شرایط سخت اقتصادی، رسالت اصلی مجلس و دولت، همفکری و همکاری برای برون‌رفت از این وضعیت نابسامان است و هماهنگی بین ۲ قوه، آن را شتاب خواهد بخشید.

من به عنوان نماینده مردم برای تقویت فضای همکاری و تعامل و پشتیبانی از دولت برآمده از آرا و امید مردم در راستای رهنمودهای حکیمانه رهبر عزیزمان و کاستن از مشکلات جامعه، تلاش خود را دوچندان خواهم نمود.

امیدوارم با توفیقات ربانی و عنایات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم و پشتیبانی شما مردم گرانقدر، اقدامات تاثیرگذار و رضایت‌بخشی داشته باشیم و ما توفیقی الا بالله علیه توکلتُ و الیه اُنیب.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی

نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی.

انتهای پیام/