افزونه جلالی را نصب کنید. | Thursday, 28 March , 2024
گروه : اجتماعی
پ
  • شناسه : 1168
  • 26 اردیبهشت 1398 - 12:29
مدیرکل پزشکی قانونی استان خبر داد؛

میانگین سنی مرگ های ناشی از مصرف الکل ۳۰ تا ۳۹ سال است

میانگین سنی مرگ های ناشی از مصرف الکل ۳۰ تا ۳۹ سال است
میانگین سنی مرگ های ناشی از مصرف الکل ۳۰ تا ۳۹ سال است
کمالی گفت: میانگین سنی فوتی‌های ناشی از مصرف الکل در استان در بازه‌ سنی 30 تا ۳۹ سال و بیشتر آنان تحصیلات ابتدایی دارند.

به گزارش شمس، آرتین کمالی اظهار داشت: بیشترین مشکل در بحث مصرف الکل و فوتی‌ها، عدم آگاهی و ترس از موارد قانونی است و اکثر مسمومین ناشی از مصرف الکل به دلیل ترس از موارد قانونی دیر به بیمارستان مراجعه می‌کنند‌.

وی ادامه داد: متاسفانه مراجعه‌ی دیرهنگام مسموم شدگان ناشی از مصرف الکل به بیمارستان به دلیل ترس از قانون، موجب فوت یا نابینایی آن‌ها می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی افزود: مصرف اتانول عوارض خود را در مسموم شدگان سریعا و به صورت حاد نشان می‌دهد ولی متانول در بروز عوارض حدود ۴۸ یا ۷۲ ساعت تاخیر دارد و اکثرا عوارض خود را در بدن فرد با مشکلات گوارشی نشان می‌دهد.

برچسب ها

احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان 09 فروردین 1403
شهردار تبریز خبر داد:

احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان

شهردار تبریز از احداث و تحویل ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن‌ماه سال جاری در شهرک جوانان خبر داد و گفت: این پروژه در راستای رفع خطر از مناطق حاشیه‌نشین شهر و احداث واحدهای مسکونی استاندارد اجرایی می‌شود.

توزیع دو هزار بسته معیشتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده زندانیان آذربایجان‌شرقی 09 فروردین 1403

توزیع دو هزار بسته معیشتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده زندانیان آذربایجان‌شرقی

آیین توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی تهیه شده از محل موقوفه مرحومه خیرالنسا به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده های زندانیان آذربایجان شرقی با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل کمیته امداد، مدیر کل بهزیستی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

تفکر حذفی و ارتجاع ایرانشهریسم 09 فروردین 1403
یادداشت شمس؛

تفکر حذفی و ارتجاع ایرانشهریسم

داستان سیاست در ایران بعد از انقلاب مجزی از جریان فرهنگی تاریخی اندیشه سیاسی ایران نیست . جریانی که اغلب مبتنی بر فرهنگ حذف سیاسی بوده است! به یاد آورید رضا پهلوی بعد از بدست گرفتن قدرت،چه رفتاری با دوران قاجار داشت؟ چه روایت های کذبی از آن دوران طرح و به عنوان کتب درسی منتشر شد ، دلیل آن فقط یک چیز بود، حذف قاجار از اذهان عمومی.

ثبت نظر

  • نظرات ارسالی توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.