منکر کمبود تجهیزات مقابله با حوادث غیرمترقبه در استان نیستم!/ مسئله ایمنی شهر در بودجه شهرداری لحاظ نشده است
منکر کمبود تجهیزات مقابله با حوادث غیرمترقبه در استان نیستم!/ مسئله ایمنی شهر در بودجه شهرداری لحاظ نشده است
محمدباقر هنربر گفت: منکر کمبود تجهیزات و امکانات مقابله با حوادث غیرمترقبه در استان نیستیم، تمامی سازمان ها باید مستقلاً در خصوص دریافت این تجهیزات برای استان از مرکز اقدام کنند.

به گزارش شمس، محمدباقر هنربر، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: منکر کمبود تجهیزات و امکانات مقابله با حوادث غیرمترقبه در استان نیستیم و تمامی سازمان ها باید مستقلاً در خصوص دریافت این تجهیزات برای استان از مرکز اقدام کنند. جناب استاندار نیز تاکید کرده‌اند که پیگیری های لازم برای دریافت این تجهیزات انجام خواهد شد.

وی افزود: با اینکه چندین بار اهمیت ایمنی شهر و ضرورت تامین تجهیزات ایمنی را به گوش اعضای شورای شهر، شهردار رسانده ایم اما با این حال متاسفانه مسئله ایمنی شهر در بودجه سال جاری شهرداری تبریز لحاظ نشده است.

هنربر درباره وضعیت اسکان ساکنین حادثه ساختمان تخریب شده خیابان عباسی بیان کرد: با دستور استاندار آذربایجان شرقی ساکنین این ساختمان در مهمانسرای دانشگاه علوم پزشکی اسکان داده شده اند و تعدادی نیز به درخواست خودشان در منازل اقوامشان ساکن هستند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی، درباره عملکرد دستگاه های مسئول در مدیریت عملیات خاکبرداری ساختمان خیابان عباسی عنوان کرد: علی رغم حجم زیاد آواربرداری و مشکلات موجود این حادثه در سریع ترین زمان ممکن مدیریت شد، درست است که سگ های زنده یاب در محل حادثه نبودند، اما دستگاه های زنده یاب هلال احمر از اولین ساعات در محل حادثه فعالیت می کردند.

وی در پایان گفت: عملیات خاکبرداری ساختمان تخریب شده خیابان عباسی تبریز، یکی از موفق ترین عملیات هایی‌ بود که با همکاری آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس اجتماعی، بنیاد مسکن، راهداری و نیروی انتظامی انجام شد، همه پای کار آمدند و در سریع ترین زمان ممکن این حادثه مدیریت شد.

انتهای پیام /

  • منبع خبر : آذرانجمن