مقبره‌الشعرا را آماده بازدید گردشگران می‌کنیم/ توقف عملیات طبقات پایین تا زمان اختصاص سهم دولت!
مقبره‌الشعرا را آماده بازدید گردشگران می‌کنیم/ توقف عملیات طبقات پایین تا زمان اختصاص سهم دولت!
شهردار تبریز برای آماده سازی سطح مقبره الشعرا برای بازدید گردشگران خبر داد

به گزارش شمس، «ایرج شهین باهر» صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پروژه مقبره الشعرا یکی از پروژه‌هایی است که بیشتر مربوط به دولت و بودجه‌های دولتی است که شهرداری تبریز کار تکمیل آن را به عهده گرفته است.

او ادامه داد: پروژه مقبره الشعرا، جزو پروژه‌های خود شهرداری نیست اما با توجه به اینکه چند سالی است کار تعمیر آن مسکوت مانده و به دلیل گردشگرپذیر بودن آن، تکمیل این پروژه مهم به نظر می‌رسد؛ شهرداری تبریز اجرای آن را به عهده گرفته تا در سریع‌ترین زمان پروژه را تکمیل کند.

شهردار تبریز با اشاره به بازدید مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از پروژه مقبره الشعرا، عنوان کرد: در جریان این بازدید، از معاون محترم عمرانی وزیر کشور برای تکمیل پروژه کاملا دولتی مقبره الشعرا اعتبار دولتی را خواستار شدیم تا بتوانیم این پروژه فرهنگی، تاریخی را به زودی تکمیل کنیم.

او از تلاش شهرداری تبریز برای آماده سازی سطح مقبره الشعرا برای بازدید گردشگران خبر داد و افزود: در نظر داریم مقبره الشعرا برای بازدید شهروندان و گردشگران به زودی آماده شود و نازک کاری طبقه پائین را فعلا نگه می‌داریم تا سهم دولت برای این پروژه اختصاص یابد.

ایرج شهین باهر گفت: معاون محترم وزیر کشور نیز قول دادند تا در سال ۹۹ ردیف اعتبار مخصوصی برای این پروژه در نظر بگیرند تا برخی از اقدامات لازم با اعتبار سهم دولت اجرایی شود. با این حال حتی اگر از اعتبار خود شهرداری نیز باشد، تلاش می کنیم تا این پروژه را در زمان مناسب تمام کنیم و تحویل شهروندان دهیم.

انتهای پیام/