مقابل فشارها سر خم نمی‌کنم/ پول را به معلمان می‌دهم، نه شرکت‌ها و سودجویان!
مقابل فشارها سر خم نمی‌کنم/ پول را به معلمان می‌دهم، نه شرکت‌ها و سودجویان!
پاشایی گفت: اعتبار را اخذ کرده‌ایم، اما این پول حق معلمان است و باید به جیب خود آن‌ها برود.

«جعفر پاشایی» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در واکنش به انتقاد خبرنگار شمس از عدم پرداخت مطالبات یک ساله معلمان مناطق محروم، اظهار داشت: ۱۴ میلیارد تومان اعتبار اضافه به استان آوردیم که باید نهادهای ناظر اعم از اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی نحوه پرداخت را از نظر فنی تایید و نسبت به ارائه راه‌حل هماهنگی کنند که در دست اقدام می‌باشد.

وی عنوان کرد: صاحبان شرکت‌های طرف قرارداد با فشارهای رسانه‌ای و انجام برخی کارهای جنبی درصدد دریافت بدون حساب و کتاب پول هستند تا مبلغ ناچیزی را به معلمان بدهند و باقی پول نیز به جیب خود آن‌ها برود!

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه ما خادم معلمان و پیگیر احقاق حق آن‌ها هستیم، تاکید داشت: می‌خواهیم مطالبات معلمان تماماً به جیب خود آن‌ها برود، نه شرکت‌های طرف قرارداد و سودجویانی که برای منافع خود به اهرم فشار روی آورده‌اند.

وی در پایان متذکر شد: تا زمانی‌که شرکت‌ها لیست پرداختی‌های خود به یکایک معلمان، آن‌هم بصورت کامل و تا ریال آخر را نیآورند، هیچ پرداختی به آن‌ها نمی‌کنیم، چون این حق معلمان است، بنده در برابر فشارها سر خم نمی‌کنم.

انتهای پیام /