معطلی ۳۰ هزار کارت سوخت در پست آذربایجان‌شرقی
معطلی ۳۰ هزار کارت سوخت در پست آذربایجان‌شرقی
مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: ۳۰ هزار کارت سوخت به دلیل نبود آدرس دقیق یا مراجعه نکردن مالکان خودرو در باجه معطله پست استان وجود دارد.

به گزارش شمس، محمد پوربزرگ گفت: از ابتدای طرح ثبت نام کارت سوخت خودرود تاکنون ۱۳۲ هزار کارت سوخت به پست آذربایجانشرقی تحویل داده شده که همکاران ما نیز بیش از ۸۰ درصد آنها را به مالکان شان تحویل داده اند و بقیه نیز به دلیل نیافتن آدرس مالکان به باجه های معطله بازگردانده شده اند.

وی افزود: روز گذشته حدود ۱۵۰ نفر از همکاران پست در تبریز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر با حضور در اداره به مردم خدمات رسانی کردند.

وی ادامه داد: دیروز همه دفاتر پستی باز بودند و حدود ۲ هزار نفر در سطح آذربایجان شرقی کارت های سوخت معطله خود را دریافت کردند.

مدیرکل پست آذربایجان شرقی گفت: مساله اصلی در مراجعه شهروندان به اداره پست و دفاتر آن، این است که مراجعه کننده حتما باید بارکد ۲۴ رقمی در دست داشته باشد تا ما بتوانیم خدمات بدهیم، زیرا اگر کسی این بارکد را نداشته باشد یعنی اینکه هنوز کارت سوخت برایش صادر نشده است.

وی یادآوری کرد: همه دفاتر پست آذربایجان شرقی تا ساعت ۱۶ عصر برای ارایه خدمات به هموطنان در زمینه دریافت کارت سوخت فعالند.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر ۱۹ اداره و سه ناحیه پستی در سطح آذربایجان شرقی آماده پاسخگویی به مردم در زمینه دریافت کارت سوخت هستند.

پوربزرگ با بیان اینکه برای تسهیل امور مراجعه گنندگان ۶ نفر نیز به جمع نیروی انسانی فعال در پست مرکزی تبریز اضافه کرده ایم، گفت: مردم میتوانند با ارسال شماره عمودی هشت رقمی «وی.آی.ان» پشت کارت خودرو یا موتورسیکلت به سامانه پیامک ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ از وضعیت صدور کارت سوخت خود و محل آن اطلاع یابند.

وی اضافه کرد: شهروندان همچنین می توانند با مراجعه به آدرس پستی www.najatracking.post.ir از وضعیت کارت سوخت خود مطلع شوند.

وی گفت: از دوشنبه این هفته بازتوزیع کارت های سوخت توسط همکاران پست آذربایجان شرقی از سر گرفته می شود.

مدیرکل پست آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که برای دریافت کارت سوخت از دفاتر پستی چه چیزی لازم است، اظهار کرد: داشتن مشخصات خودرو و کارت ملی مالک کارت سوخت کفایت می کند.

  • منبع خبر : ایرنا