یقه ما دست مردم است
یقه ما دست مردم است
عضو شورای شهر تبریز می‌گوید: یقه‌ی خود را دست مردم داده‌ایم و عملکرد شهردار تبریز پای ما نوشته می شود.

به گزارش خبرنگار شمس، «یاسین بجانی» ظهر دوشنبه در نشست دانشجویی با بیان اینکه یقه‌ی خود را دست مردم داده‌ایم و شهروندان از ما به‌حق مطالباتی دارند، اظهار داشت: در چنین شرایطی من عضو شورا که در انتخاب شهردار نیز موثر بوده و به او رأی داده‌ام باید از عباس رنجبر مطالبه کنم چراکه عملکرد او به پای من نیز نوشته خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در شهرداری تبریز ۱۴ هزار نیرو داریم، با این وجود چه لزومی دارد که شهردار تبریز از مامورین به خدمت استفاده کند؟ یعنی بین ۱۴ هزار نیرو ما افراد متخصص، انقلابی، پاکدست و جوان نداریم؟ دقیقا چه زمانی می‌خواهیم به جوانان فرصت دهیم و امور را به دست آنان بسپاریم.

سخنگوی شورای شهر تبریز با بیان اینکه ۳۰۰ نفر از مدیران شهرداری تبریز در شرف بازنشستگی‌اند، تصریح کرد: میانگین دریافتی این مدیران ماهیانه ۱۵ میلیون تومان است که با بازنستگی‌شان ماهیانه ۵ میلیارد تومان در هزینه‌های جاری صرفه‌جویی می‌شود و با این پول می‌توان در مناطق محروم پروژه اجرا کرد.

وی انتصابات را جزوی از عملکرد شهردار تبریز دانست و متذکر شد: من عضو شورا وظیفه دارم بر این عملکرد نظارت کنم، دو تا از عباس رنجبر سوال پرسیدم و به ما لقب استیضاح‌طلب داده‌اند. به‌جای اینکه تبلت دست کارکنان شهرداری دهید تا با اکانت فیک به منتقدان حمله و توهین کنند جارو دست‌شان دهید تا به مردم خدمتی کرده باشند.

بجانی با انتقاد از انتصاب افراد در شرف بازنشستگی و عملکرد نامناسب در ادوار گذشته توسط عباس رنجبر، تصریح کرد: مهندس ناظر یکی از پروژه‌های مهم برای تشریح نقایص و پیشبرد امور شبانه به معاون عمرانی شهردار پیامک زده و آقای معاون بجای آنکه پیگیر موضوع شود به مهندس ناظر گفته اشتباه می‌کنید خارج از وقت اداری به من پیامک می‌دهید! با این نفرات می‌خواهید در شهر کارها را پیش ببرید؟

وی اذعان داشت: به من می‌گویند سهم‌خواه! بنده به عباس رنجبر رأی دادم چون اهل زد و بند نبود. شهردار تبریز به من گفت اگر در داخل شهرداری نیروهای متخصص و جوان می‌شناسید معرفی کنید، بنده هم لیستی را حسب درخواست شهردار ارائه کردم و حالا متهم به باج‌خواهی می‌شوم. حق نداریم از شهرداری که خودمان انتخاب کردیم پیگیر مطالبات شهروندان شویم و نواقص را تذکر دهیم؟

انتهای پیام/

  • نویسنده : میلاد نوروزی