معاملات درگوشی در سهند نخواهیم داشت/ شهر بدون سرمایه‌گذار آباد نمی‌شود
معاملات درگوشی در سهند نخواهیم داشت/ شهر بدون سرمایه‌گذار آباد نمی‌شود
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان این‌که دیگر معاملات درگوشی در شهر سهند نخواهیم داشت، گفت: در اجرای پروژه‌ها شفاف خواهیم بود و معاملات درگوشی نخواهیم داشت تا بستری مناسب برای امنیت سرمایه گذاران فراهم شود.

به گزارش شمس، غلامرضا اقبالی روز چهارشنبه، ۱۱ آبان ماه در همایش ملی فرصت‌های سرمایه گذاری شهر جدید سهند، با تاکید بر رونق سرمایه گذاری در این شهر، اظهار کرد: با اجرای این همایش، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را مورد مطالعه قرار می‌دهیم تا معاملات شفاهی اجرا شود.

وی افزود: سعی داریم سرمایه گذاری‌ها به صورت شفاف عملیاتی شود تا هیچ سرمایه گذاری به دلیل ترس از طمع متولی، از سرمایه گذاری خودداری نکند.

وی با تاکید براین‌که باید سفره‌ی گفتمان را بگشاییم تا علت رکود و مشکلات اقتصادی، علت یابی شود، گفت: در راستای اجرای این همایش، ۴۱ مقاله علمی در خصوص سرمایه‌گذاری در شهر سهند به دست ما رسیده است تا با تکیه بر این توانمندی های علمی بتوانیم گره‌های کور سرمایه گذاری روی سهند را باز کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند تاکید کرد: فرش قرمز را در راستای آبادانی زیر پای سرمایه‌گذاران پهن کرده‌ایم؛ چرا که شهر بدون سرمایه‌گذار آباد نمی‌شود.

وی با بیان این‌که این همایش در راستای وظایف اصلی و ذاتی شرکت عمران سهند و در مسیر آبادانی این شهر برگزار شده است، گفت: همت والای سازندگان سهند در این سالیان نشانگر عشق و علاقه خادمان این شهر بوده است، مجموعه شرکت با همان رویکرد جهادی در سازندگی سهند اهتمام جدی می‌ورزد.

وی یادآور شد: در گام نخست برای توسعه شهر جدید سهند، شش هزار میلیارد تومان پروژه را تعریف علمی کرده‌ایم، گام‌های ما در این طرح تبدیل به مطالبه می‌شود تا موجب آبادانی نگین آذربایجان «سهند» شود.

اقبالی با اشاره به اختصاص ۳۰ بسته‌ی سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذاران در این شهر، گفت: غرفه شهر سهند در همایش سرمایه گذاری که در کیش برگزار شد به عنوان غرفه‌ی فعال انتخاب شد.

علی نجفی، مشاور حوزه هوشمندسازی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این همایش، هم با بیان اینکه امنیت سرمایه گذاری برای اجرا و مشارکت سرمایه گذاران در پروژه ها فراهم شود، گفت: به علت نبود مشوق های سرمایه گذاری، قشر سرمایه گذار علاقه ای به سرمایه گذاری در پروژه ها نشان نمی دهد.

وی با تاکید بر تمرکز روی اتمام پروژه‌های نیمه تمام، افزود: اگر پروژه‌های نیمه تمام را جمع بندی کنیم قطعا ارزش افزوده‌ی آنها چندین برابر بیشتر از پروژه‌هایی می‌شود که هنوز طرح ریزی نشده است.

وی با اشاره به ضرورت هوشمندسازی شهرها، گفت: در شهر هوشمند تمام مجموعه ها و تخصص ها فراهم می شود تا خدمت رسانی به مردم کیفیت مطلوب داشته باشد.

مشاور حوزه هوشمندسازی معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شهرسازی تا یک دهه آینده باید به سمت شهر هوشمند سوق یابد.

گفتنی استت؛ سخنرانی‌های علمی، معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری، تجلیل از مقالات برگزیده، انعقاد تفاهم نامه سرمایه ‎گذاری از جمله برنامه‌های این همایش ۲ روزه است.

انتهای پیام /