معابر و خیابان‌های تبریز به نام شهدا مزین می شوند
معابر و خیابان‌های تبریز به نام شهدا مزین می شوند
 شهردار تبریز، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری را مامور کرد با تشکیل کمیته‌ای ویژه، در خصوص ساماندهی تابلوهای معابر سطح شهر تبریز و نامگذاری آنها به اسامی شهدا اقدام کند.
به گزارش شمس، ایرج شهین باهر در این باره اظهار کرد: این کمیته متشکل از نمایندگان اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، سازمان بسیج شهرداری تبریز، بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز موظف است از همه معابر و محلات سطح شهر به صورت میدانی بازدید و اقدامات لازم را درخصوص ساماندهی تابلوهای معابر براساس اطلاعات شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز به عمل آورد.
وی با تاکید بر دستورالعمل چهار بندی ساماندهی تابلوهای معابر شهری، گفت: کمیته موظف است کلیه معابر سطح شهر شامل محلات، کوی ها و کوچه ها را که بدون نام هستند شناسایی و با اولویت سکونت خانواده شهید در محل و یا محدوده آن، نسبت به نامگذاری و نصب تابلو اقدام کند.
وی افزود: کمیته موظف است تابلوهای نصب شده در کلیه معابر را با اسامی شهدایی که به نام آن ها نامگذاری شده، تطبیق دهد و در صورت وجود مغابرت به فوریت نسبت به اصلاح تابلو اقدام کند.
شهین باهر بیان کرد:  اگر در کوچه یا خیابانی چندخانواده شهید سکونت دارند و آن کوچه، کوی یا خیابان فقط به نام یکی از شهدا نامگذاری شده، این کمیته موظف است نام شهدای دیگر را در نامگذاری نزدیک ترین معابر که بدون نام هستند، استفاده کند.
شهین باهر ادامه داد: نصب تابلوهای معرفی شهدای والامقام باید همراه با تصاویر و شرحی از زندگی شان باشد.