معابر فرعی شهر را مردم برف‌روبی کنند/ شهرداری تبریز در حد توان کار کرد
معابر فرعی شهر را مردم برف‌روبی کنند/ شهرداری تبریز در حد توان کار کرد
بهشتی می‌گوید شهرداری تبریز به صورت شبانه‌روزی برای برف‌روبی و تسهیل تردد در معابر اصلی شهر تلاش کرده است و معابر فرعی با همکاری مردم قابل تردد می‌شود.

«محمد باقر بهشتی» عضو شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار شمس درباره عملکرد شهرداری تبریز در مواقع بارش برف در سطح شهر، اظهار داشت: خسارات برف در مقابل منافعش بسیار ناچیز است، باید بارش برف را نعمت الهی بدانیم و از دید منفی به آن نگاه نکنیم.

وی خاطر نشان ساخت: شهرداری تبریز در حد توان خود برای باز کردن معابر اصلی شهر، خدمت کرده است و در طول روزهای اخیر شاهد تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمات‌رسان بودیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز تاکید کرد: تمامی معابر اصلی شهر توسط شهرداری بازگشایی شده و تردد در آن‌ها امکان‌پذیر است، شهروندان تبریزی باید برای تهسیل عبور و مرور در معابر فرعی شهر همکاری‌های لازم را انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در زمان کولاک برف، نمک‌پاشی در بازگشایی معابر شهر موثر واقع می‌شود، متذکر شد: نمک‌پاشی اشتباه بزرگ است و اثرات مخرب زیست محیطی دارد و باید پایان یابد.

بهشتی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تبریز از تجهیزات لازم برای رفع انسداد معابر در مواقع بارش برف شدید برخوردار است، عنوان کرد: کمبود امکانات و تجهیزات برف روبی مختص شهرداری تبریز نیست و تمامی شهرهای کشور با این مشکل رنج می‌برند.

انتهای پیام/