مسئولان وزارت صنعت پاسخگوی انتصابات‌شان در نفلین سینیت خواهند بود
مسئولان وزارت صنعت پاسخگوی انتصابات‌شان در نفلین سینیت خواهند بود
داودی گفت: پروژه نفلین سینیت هنوز به بهره‌برداری نرسیده است و باتوجه به مطالبه مردم مبنی بر تسریع در اتمام طرح معدنی، مسئولان وزارت صنعت پاسخگوی نتایج انتصابات‌شان هستند.

یوسف داودی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شمس با اشاره به انتصاب یک دامپزشک به‌عنوان مدیر تامین زیرساخت طرح معدنی «نفلین سینیت» سراب، اظهار داشت: انتصابات و جابجایی‌ها در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت صنعت و یا شرکت دولتی ایدرو صورت می‌گیرد و آنان نیز پاسخگوی عواقب و نتایج مثبت و منفی تصمیمات‌شان خواهند بود.

وی افزود: نفلین سینیت سراب طرحی نیمه‌کاره بود که مسئولان نیز اتمام آن را از برنامه‌هایشان کنار گذاشته بودند اما در طول ۲.۵ سال اخیر با پیگیری‌های فراوان و امضاء ۲۰۳ نماینده مجلس، وزارت صنعت را ملزم به بهره‌برداری از آن کردیم.

عضو کمیسیون کشاوری مجلس با بیان اینکه در حال حاضر شرکت ایدرو مسئول پیگیری و اجرای پروژه نفلین سینیت سراب است، تصریح کرد: پروژه در مرحله قرارداد اجرایی نهایی قرار دارد و پیش‌ نویس‌های آن نیز تدوین شده است و چنانچه قرارداد نهایی با یکی از شرکت‌های خارجی به امضاء برسد، تقریباً کار تمام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی شاهد اتمام پروژه خواهیم بود، متذکر شد: نزدیک ۳۰ سال است که می‌گویند پروژه به اتمام می‌رسد اما خبری نمی‌شود و از آنجایی که نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد، ما نیز نمی‌توانیم زمان خاصی را برای بهره‌برداری از نفلین سینیت سراب اعلام کنیم.

گزارش شمس می‌افزاید اخیراً علی رضایی با تحصیلات دامپزشکی به‌عنوان مدیر تامین زیرساخت طرح معدنی «نفلین سینیت» سراب منصوب شده است که بنابر اخبار واصله این انتخاب بی‌ربط به کاندیداتوری کامبیز مهدی‌زاده داماد رئیس‌جمهور در انتخابات مجلس نیست.

انتهای پیام/