مسئولان برای اسکان موقت مردم زلزله‌زده چاره اندیشی کنند
مسئولان برای اسکان موقت مردم زلزله‌زده چاره اندیشی کنند
نائب رییس شورای اسلامی استان گفت: اسکان در چادرها به دلیل برودت هوا برای مردم زلزله زده مشکل ساز شده است و از مسئولین استانی و کشوری درخواست می کنیم برای اسکان موقت مردم زلزله زده چاره اندیشی کنند.

بهرنگ داودی در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در خصوص مشکلات مردم زلزله زده میانه اظهار کرد: اسکان در چادرها به دلیل برودت هوا برای مردم زلزله زده مشکل ساز شده است و از مسئولین استانی و کشوری درخواست می‌کنیم برای اسکان موقت مردم زلزله زده چاره اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه از ساعات اولیه بعد از وقوع زلزله مسئولان با دلسوزی در کنار مردم بودند، اعلام کرد: شورای اسلامی استان از لحظات ابتدایی زلزله، در صحنه کمک رسانی حاضر بوده و برای امدادرسانی به مردم زلزله زده در مناطق میانه و سراب، رایزنی‌هایی با شوراها و شهرداری های کشور و استان جهت امدادرسانی به مردم زلزله زده انجام داده است.

نماینده مردم میانه در شورای اسلامی استان گفت: طبق رایزنی‌های شورای اسلامی استان با شهرداری تبریز و شورای شهر تبریز، شهرداری تجهیزات لجستیک به مناطق زلزله زده ارسال کرد و مقرر شده ۳۰ عدد کانکس برای اسکان موقت به مناطق زلزله زده ارسال شود.

وی افزود: اعضای شورای میانه نیز در امر امدادرسانی فعال بوده و با ایثار و همدلی رسالت جهادی را برعهده گرفته است، با هماهنگی، اتحاد و همدلی بدون هیچ سیاسی کاری در کنار مردم بوده است.

داودی تاکید کرد: مردم شهرستان میانه هر کجا از کشور بحران و حادثه‌ای رخ دهد، به یاری هم میهنان می شتابند و در اجرای امور خیر، پیشگام هستند و با اتحاد و همدلی مشکلات در مناطق زلزله زده نیز برطرف خواهد شد.

  • نویسنده : المیرا جلیلی