مسئولان بانکی جوابگوی ابهامات بخش خصوصی باشند
مسئولان بانکی جوابگوی ابهامات بخش خصوصی باشند
استاندار آذربایجان شرقی گفت: بانک هایی که به هر دلیل در انجام وظیفه خود کوتاهی داشته اند، باید گزارش لازم را ارائه دهند که جلسه آینده نیز از مسئولان بانکی استان خواهیم خواست با حضور در جلسه، جوابگوی ابهامات بخش خصوصی باشند. باید مشکلات کسانی که در استان سرمایه گذاری می کنند، حل و فصل شود.

به گزارش شمس، عابدین خرم امروز در نودمین نشست شورای گفتگوی استان اتاق تبریز و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان را بهترین مکان برای طرح مشکلات دوسویه دانسته و  اظهار کرد: بخش خصوصی آذربایجان شرقی سرمایه گذاری های خوبی در استان داشته که ما نیز تمامی مسئولان دولتی را موظف کرده ایم که حمایت لازم را از تمام سرمایه گذاران به خصوص آن هایی که سرمایه گذاری بالای ۱۰۰ میلیارد در استان داشته اند، انجام دهند.

وی، اختیار بانک های استان را محدود عنوان کرده و گفت: بانک هایی که به هر دلیل در انجام وظیفه خود کوتاهی داشته اند، باید گزارش لازم را ارائه دهند که جلسه آینده نیز از مسئولان بانکی استان خواهیم خواست با حضور در جلسه، جوابگوی ابهامات بخش خصوصی باشند. باید مشکلات کسانی که در استان سرمایه گذاری می کنند، حل و فصل شود.

گفتنی است ارائه گزارش مصوبه هشتاد و هشتمین نشست شورا با عنوان « بررسی مشکلات ناشی از عدم تایید وثایق املاک و ماشین آلات صنعتی واحدهای تولیدی توسط بانک ها و موسسات اعتباری در اعطای تسهیلات بانکی » پیش از دستور این جلسه بود.

همچنین بررسی موضوع لزوم هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص ارائه گواهی بهداشت محصولات صادراتی کشاورزی و صنایع تبدیلی، بررسی پیشنهاد کاهش نرخ مالیات اشخاص حقوقی فعال در تمام حوزه ها موضوع ماده ۱۰۵ قانون مالیات های مستقیم و انتخاب هشت نفر از مدیران عامل شرکت های برتر خصوص و تعاونی یا روسای تشکل های تعاونی و خصوصی مطابق بند ۴ بند «د» ماده ۱ دستور العمل نحوه اداره جلسات شوراهای استانی، سه دستور جلسه این نشست بودند.

انتهای پیام/