مردم نگران نیازها و معیشت خود نباشند
مردم نگران نیازها و معیشت خود نباشند
امام جمعه اهر گفت: مردم به هیچ عنوان نگران نیازها و معیشت خود خصوصاٌ در خصوص نان مصرفی نباشند.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده در جمع مسئولان شهرستان اهر افزود: مردم مطمن باشند مشکلی در توزیع نان وجود نخواهند داشت و همچنان نان مصرفی خود را به نرخ قبلی تهیه خواهند نمود و یارانه لازم از طریق دیگر به نانوایی‌ها پرداخت خواهد شد.

وی از مسئولان خواست با جدیت نظارت‌های لازم و کافی را در خصوص اقلام ضروری همشهریان داشته باشند چرا که در برخی از استان‌ها و شهرها این نظارت‌ها موفقیت آمیز بوده و روند طبخ و توزیع نان در این شهرها در حال حاضر عادی و جلوی نانوایی‌ها  آرام است و حتی در بعضی از شهرها نانوایی‌ها را چند شیفته نموده‌اند تا مردم در تهیه نان با مشکل روبرو نشوند.

حجت‌الاسلام حاجیزاده، خرید تولیدات داخلی را رمز پیشرفت اقتصاد داخلی و پیروزی در برابر تحریم های دشمنان برشمرد و گفت: با حمایت از تولیدات داخلی علاوه بر کوتاه کردن دست سودجویان و باعث ایجاد اشتغال، فعالیت چند برابری واحدهای تولیدی و عدم بیکاری کارگران واحدها خواهیم شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه ثمره ارز ترجیحی به‌جای آشکار شدن در سفره‌های مردم، از ابتدای زنجیره ارزی ترجیحی یکسره به جیب واردکنندگان واریز گردید افزود: این طرح از اول دارای مشکل بود و نظارتی هم انجام نیافت تا اینکه با روی کارآمدن دولت سیزدهم، دولت شجاعانه و با حرکت انقلابی ورود نمود و امیدواریم هرچه سریع تر ازاین مانع نیز رد شویم.

امام جمعه اهر همچنین محرومیت و بیکاری جوانان منطقه ارسباران را ناشی از عدم استفاده صحیح از ثروت‌ها و سرمایه های الهی موجود در این منطقه عنوان کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان به این امر شد.

وی افزود: گسترش هدفمند و بهینه فعالیت معادن موجود در منطقه می‌تواند در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال نقش موثری را ایفا کنند که هدف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بر این مهم است که محرومیت زدایی در جامعه صورت پذیرد.

انتهای پیام /