مردم تحریم کردند، میهن عذرخواهی/ تاکید آذربایجانی‌ها بر برخورد با مجری دستپخت
مردم تحریم کردند، میهن عذرخواهی/ تاکید آذربایجانی‌ها بر برخورد با مجری دستپخت
تبلیغات منفی برنامه دستپخت علیه پنیر لیقوان تبریز تا جایی پیش رفت که مسئولان و نمایندگان مجلس نیز همراه با مردم به تخریب برند آذربایجان وانش نشان دادند.

به گزارش شمس، درپی تخریب نیر لیقوان تبریز در برنامه‌ی دستپخت به‌عنوان یکی از برندهای صنعتی آذربایجان جهت تبلیغ پنیر سنتی شرکت میهن، موجی از اعتراضات مردمی نسبت به این نوع تبلیغات غیرقانونی در رسانه ملی ایجاد شد.

در گام اول آذربایجانی‌ها خواستار استفاده شهروندان از پنیر لیقوان به‌عنوان خوش طعم‌ترین پنیر حال حاضر شدند و در ادامه بر لزوم عذرخواهی شرکت میهن و برخورد با مجری برنامه دستپجت تاکید کردند.

کار تا جایی پیش رفت که برخی اصناف محصولات میهن را تحریم و تصاویری از اطلاعیه‌های آنان در فضای مجازی منتشر شد تا دامنه‌ی اعتراضات گسترده‌تر شود.

شامگاه جمعه با افزایش انتقادات، نهایتاً شرکت میهن رسما از آذربایجانی‌ها عذرخواهی کرد و طی برقراری ارتباط تلفنی با مجری برنامه دستپخت سید وحید حسینی نیز پوزش خود را بابت خطای انجام شده اعلام کرد.

نکته‌ی قابل توجه ماجرا معرفی مالک میهن به‌عنوان ترک بود، ایوب پایداری زاده‌ی شهرستان صوفیان شبستر است که کارخانجات میهن را در تهران راه‌اندازی کرده است.

انتهای پیام/