مردم با مشاهده آسفالت می‌گویند تبریز شهردار ندارد؟/ تبریز با رنجبر عقب گرد زد!
مردم با مشاهده آسفالت می‌گویند تبریز شهردار ندارد؟/ تبریز با رنجبر عقب گرد زد!
پرویز هادی گفت: بر این باورم که تبریز با عباس رنجبر به‌جایی نمی‌رسد و درجا خواهد زد. برای همین بر برکناری‌اش تاکید دارم.

«پرویز هادی» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس با اشاره به استیضاح شهردار تبریز با ۹ رای قاطع، گفت: در آغاز مسیر از عباس رنجبر حمایت و به او فرصت دادیم تا خود را نشان دهد اما اگر اکنون از مردم نظرسنجی کنید تغییری در حوزه‌های مختلف نمی‌بینند و شورا را مقصر می‌دانند حال آنکه شهردار تبریز فردی شوراستیز است و اصلا به مصوبات و نکات مدنظر اعضا اهمیت نمی‌دهد.

وی افزود: هر شهرداری در اوایل کار با شور و شوق وارد میدان می‌شود و با کارهایی که در شهر انجام می‌دهد به وضوح مشخص می‌شود که مدیریت این شهر عوض شده ولی ما در این چند ماه عقبگرد زدیم و در هیچ زمینه‌ای قدمی برداشته نشد.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه شهروندان از خدمات محله‌ای رضایت ندارند و روزی نبوده که در این خصوص به ما شکایت نبرده باشند، اظهار داشت: وضعیت اسفبار آسفالت خیابان‌ها و چاله‌ها را می‌بینند و از ما می‌پرسند این شهر شورا و شهردار ندارد به درد مردم برسد؟ ما در برابر انتقادات به‌حق آن‌ها پاسخی نداریم چراکه شهردار اصلا به نظرات اعضا شورا که برگرفته از نکات شهروندان است اهمیت نمی‌دهد.

وی ادامه داد: شهردار تبریز به مصوبات کمیسیون خدمات شورا که با اعمال نظر کارشناسان این حوزه جهت اجرا به شهردار ابلاغ شده بی‌تفاوت است و بیش از این نمی‌توان این روحیه را تحمل کرد.

هادی با اشاره به اینکه در حوزه‌ی ورزش نیز فقط شعار داده و عمل نکرده است، گفت: نمونه‌اش عدم برگزاری مسابقات محله‌محور برای شناسایی استعدادهای ورزشی و ایجاد شور و نشاط میان نسل جوان است. فضاهای ورزشی در حال نابودی‌اند و بارها برای تعمیر و بهسازی آنان جهت استفاده شهروندان نامه زده‌ایم اما گویا بیت‌المال هم برای ایشان مهم نیست.

وی در پایان تاکید کرد: بنده بر این باورم تبریز با عباس رنجبر به‌جایی نمی‌رسد و درجا خواهد زد. برای همین بر برکناری‌اش تاکید دارم.

انتهای پیام /