مردم از پاسخ‌های سر بالا در ادارات گله‌مندند/ برای کوچکترین مسائل اداری باید از هفت‌خوان عبور کرد
مردم از پاسخ‌های سر بالا در ادارات گله‌مندند/ برای کوچکترین مسائل اداری باید از هفت‌خوان عبور کرد
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: یکی از مشکلات مردم این است که برای کوچکترین مسائل اداری باید از هفت‌خوان عبور کنند؛ هرچند وضعیت دولت الکترونیک در کشور مطلوب است اما مردم از پاسخ‌های سر بالا در ادارات گله‌مندند.

به گزارش شمس، زین العابدین عابدین خرّم استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان مرند، با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ادای احترام به مادرانی که از دامن آنها مردان تاریخ‌ساز و حماسه‌ساز به عرصه وجود آمده‌اند، اظهار کرد: با گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های قابل توجهی در ابعاد ملی و منطقه‌ای شکل گرفته و خدمات مهمی ارائه شده است.

وی گفت: امروز به لطف الهی و با وجود همه مسائل و مشکلات، در مواجهه با دشمنان عنود و سرسختی که همواره عرصه را برای رشد و تعالی کشور ما تنگ کرده‌اند، حرکت کرده‌ایم و در سایه رهبری، ولایت و مردم شریف و شجاع و با وحدت و انسجام در مقابل تمام دشمنی‌ها ایستاده‌ایم.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: البته باید رفاه و آسایش مردم و اشتغال جوانان بیش از انتظار ما باشد، باید به داشته‌های خود افتخار و برای نیازهای خود برنامه‌ریزی کنیم.

خرم در ادامه خدمتگزاری و مردم‌داری را از مهم‌ترین شئونات یک مسوول در نظام اسلامی دانست و افزود: یکی از مشکلات مردم این است که برای کوچکترین مسائل اداری باید از هفت‌خوان عبور کنند؛ هرچند وضعیت دولت الکترونیک در کشور مطلوب است اما مردم از پاسخ‌های سر بالا در ادارات گله‌مندند.

وی اذعان کرد: یکی از افتخارات دولت مردمی سیزدهم این است که مسائل کشور را به بیگانه گره نزده و در مقابله با کرونا و توزیع سریع و وسیع واکسن این رویکرد را نشان داد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیاست‌های دولت در حوزه روابط خارجی و رویکرد توسعه دیپلماسی اقتصادی با محوریت کشورهای همسایه، تصریح کرد: معتقدیم که ارتباط با کل اروپا به اندازه ارتباط با پنج کشور همسایه برای ما عواید ندارد و اگر بنا بر پیشرفت و رشد متوازن باشد، قطعاً باید نسبت به گسترش ارتباط با کشورهای همسایه اهتمام ورزید.

خرم با تأکید بر اینکه تحقق رشد اقتصادی یکی از اهداف و پیگیری‌های قطعی ماست، افزود: شاخص‌‌ها نشان می‌دهد که برخورداری استان به اندازه جمعیت چهار میلیونی آن نیست و مشکلاتی در این زمینه داریم؛ امروز اگر بخواهیم پروژه‌های نیمه‌تمام استان با اعتبارات دولتی تکمیل شود، بیست سال طول می‌کشد و به همین خاطر باید به سمت استفاده از توان بخش خصوصی برویم.

انتهای پیام/