مردم، ستون نظام جمهوری اسلامی هستند
مردم، ستون نظام جمهوری اسلامی هستند
استاندار آذربایجان شرقی، مردم را ستون نظام جمهوری اسلامی برشمرد و موفقیت روز افزون انقلاب اسلامی را در سایه حضور آن‌ها در صحنه‌های مختلف عنوان کرد.

به گزارش شمس، عابدین خرّم در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید اهر، استفاده از مدیران کارآمد و همسو با دولت را از اهداف مهم تغییرات مدیریتی در سطح استان عنوان کرد و گفت: خدمت صادقانه به مردم جزو اهداف کلی نظام جمهوری اسلامی بوده و بایستی مدیران به پتانسیل‌های مناطق در جهت توسعه و رفع مشکلات مردم توجه جدی داشته باشند.

وی، عمل به منویات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت‌های فرهیختگان، فرهنگیان، نخبگان و … در حل مشکلات و معضلات شهری و روستایی را از وظایف فرمانداران ذکر کرد.

خرّم افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و با هزینه سنگین به دست آمده و باید قدر این انقلاب را بدانیم و در خدمت رسانی به مردم که ولی نعمتان نظام و انقلاب اسلامی هستیم تلاش کنیم.

وی افزود: دولت سیزدهم با شعار اصلی دولت مردمی و ایران قوی تشکیل شده و از معرفه‌های دولت مردمی این است که مردم اصل بر نظام جمهوری اسلامی هستند و باید در خدمت به مردم و عمل به خواسته‌های آن‌ها و منویات مقام معظم رهبری مسئولان تلاش کنند و مسئولان در جمهوری اسلامی خدمتگزاران مردم هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه و آبادانی شهرستان اهر در اولویت استانداری بوده و برای رسیدن به این امر، مسئولان استانی و شهرستانی به خصوص فرماندار جدید باید با برنامه و راهکار وارد عرصه شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات چندساله رسول خدابخش، فرماندار سابق اهر آرزوی توفیق و موفقیت برای ابوالفضل غنی زاده فرماندار جدید این شهرستان شد.

انتهای پیام /