مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مراسم سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش شمس، تراب محمدی در جلسه‌ی سیاستگذاری و برنامه ریزی بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در آذربایجان شرقی گفت: ۱۴ خرداد ماه امسال مراسم سی‌و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: چهاردهم خرداد، سالروز رحلت امام خمینی(ره)، فرصتی مناسب برای تجدید عهد با آرمان‌های بلند الهی و انسانی رهبر کبیر انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجا‌ن‌شرقی ادامه داد: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فرصتی گرانبها برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با اندیشه‌ها و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و نهادهای فرهنگی باید با بهره گیری از این فرصت نسبت به تبیین و ترویج نهضت متعالی امام خمینی(ره) و مبانی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی اقدام کنند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین، گفت: یکی از موضوعات جهاد تبیین این است که دستاوردهای نظام و انقلاب و واقعیت‌های جامعه برای نسل جوان گفته شود تا از سیاه‌نمایی‌های دشمن به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی جلوگیری شود.

تراب محمدی تاکید کرد: تمامی ادارات و نهادهای استان آمادگی لازم را برای انجام هر چه باشکوه‌تر این مراسم داشته باشند.

انتهای پیام /