مدیریت شهری واحد به صورت پایلوت در تبریز اجرا شود/ وضعیت نامناسب آتش نشانی ادامه دارد
مدیریت شهری واحد به صورت پایلوت در تبریز اجرا شود/ وضعیت نامناسب آتش نشانی ادامه دارد
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: آماده اجرای طرح مدیریت واحد شهری به صورت پایلوت در تبریز هستیم؛ چراکه با عدم اجرای آن بودجه شهرداری به هدر می‌رود.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام رسول برگی ظهر امروز در دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مدیران کل ادارات و دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: آماده همکاری با سرمایه‌گذاران خارجی در تبریز هستیم و از استاندار آذربایجان‌شرقی به سبب فراهم کردن مقدمات حضور سرمایه‌گذاران خارجی و سفرای کشورهای اروپایی در تبریز قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: در رابطه با موضوع شهر جدید باسمنج، اگر اهالی آنجا راضی به الحاق این شهر به تبریز باشند، شهرداری منطقه ۹ را در آنجا مستقر کرده و یا برای ارائه خدمات بهتر منطقه‌ای جدید در آنجا ایجاد می‌کنیم.

رئیس شورای شهر تبریز تصریح کرد: پالایشگاه و پتروشیمی تبریز در بحث آلایندگی هوا همکاری لازم را ندارند و در کنار آن نیازمند همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز هستیم.

برگی اضافه کرد: امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز وضعیت مناسبی نداشته و باید برای بهبود این حوزه تلاش کنیم.

وی ادامه داد: می‌توانیم از منطقه آزاد ارس خودروهای آتش‌نشانی و تجهیزات ایمنی آتش‌نشانی وارد کنیم.

برگی خاظرنشان کرد: حضور آقای استاندار در قرار خدمت شهرداری تبریز در مناطق ده‌گانه، علاوه بر ایجاد روحیه برای ما موجب تسریع در روند حل مشکلات مردم و مسائل شهر می‌شود.

وی یادآور شد: آقای هوشیار از زمان انتخاب به عنوان شهردار تبریز به صورت شبانه‌روزی پیگیر امور شهر تبریز بوده و شاهد اقدامات موثری در این خصوص بوده ایم.

رییس شورای شهر عنوان کرد: بسیاری از مشکلات ما با میراث فرهنگی با نشستی دو جانبه حل می‌شود و در مورد سازمان ورزش و تأکید استاندار بر تسریع در روند اجرایی این موضوع نیز قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/