نگذارید بودجه ای که حق آذربایجان شرقی است به تهران برگردد
نگذارید بودجه ای که حق آذربایجان شرقی است به تهران برگردد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: در برخی از دستگاه‌ها مدیران با نحوه هزینه‌کرد بودجه آشنایی کامل ندارند و همین امر باعث می‌شود بخشی از بودجه استان به تهران بازگردد که جلوی این امر باید گرفته شود.

به گزارش شمس، سیدمحمدعلی آل‌هاشم با حضور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، انتصاب محمد فرشکاران به سمت ریاست این سازمان را تبریک گفت.

امام جمعه تبریز در این دیدار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را موتور محرکه ادارات و دستگاه‌های استان دانست و اظهار داشت: هدایت و راهبری برنامه‌ها، نظارت و بررسی عملکردهای سالانه مسوولیت‌های مهمی هستند که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عهده دارد.

وی متذکر شد: در برخی از ادارات و سازمان‌ها مدیران با نحوه هزینه‌کرد بودجه آشنایی کامل ندارند و همین امر باعث می‌شود بخشی از بودجه تخصیص یافته که حق استان است به تهران بازگردد؛ این امر ضعف مدیریتی را نشان می‌دهد.

آل‌هاشم اذعان داشت: اگر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به مسائل بودجه‌ای اشراف کامل داشته باشد، اقدامات موثری در این ارتباط انجام می‌دهد و جلوی بازگشت بودجه به تهران را می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نقشی حساس و خطیر در استان داشته و مدیران و کارشناسان این سازمان مشاوران امین مسوولان ارشد استان به شمار می‌روند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار، حضور نماینده ولی فقیه در سازمان را موجب ایجاد انگیزه مضاعف در کارکنان برای انجام وظایف و تکالیف محوله و خدمت‌رسانی شایسته به مردم دانست.

محمد فرشکاران تصریح  کرد: تمام توان خود را به کار می‌بندیم تا برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت سیزدهم در استان حرکت کنیم.

وی افزود: همه مسوولان اجرایی، نمایندگان، نهادها و تشکل‌های مردمی و بخش خصوصی استان با علاقه و تعامل متقابل پای‌کار هستند تا استان را به جایگاه شایسته و بایسته خود برسانند که در این عرصه ارشادات و راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان بسیار راهگشا و تاثیرگذار است.

انتهای پیام/