محلول مورد نیاز برای برفروبی سطح شهر تبریز تامین شده است
محلول مورد نیاز برای برفروبی سطح شهر تبریز تامین شده است
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در تامین محلول برفروبی مناطق هیچگونه مشکلی نداریم و آماده ارائه به معاونت‌های خدمات شهرداری‌های مناطق هستیم.

به گزارش شمس، یونس فاتح با اعلام این خبر، افزود: با درنظر گرفتن هشدارهای جوی سازمان هواشناسی، محلول آماده شده و در هنگام بارش برای ارائه محلول به معاونت‌های خدمات شهری شهرداری‌های مناطق هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: همه واحدها تلاش می‌کنند تا شهر در هنگام بارندگی دچار مشکل نشود و در همین راستا سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز با به موقع آماده کردن محلول سعی بر این دارد که وظیفه خود را در امر مسیرگشایی شهری به جا آورد و امیدواریم هیچ مشکلی در سطح شهر در امر تردد مشاهده نشود.

وی اضافه کرد: از تمامی شهروندان فهیم و عزیز تبریزی خواهشمندیم در مواقع بارندگی از سفرهای درون شهری غیرضروری بپرهیزند تا همکاران ما در امر برف روبی، مسیرگشایی و محلول پاشی با مشکل مواجه نشوند.

آماده باش و اجرای عملیات زمستانی نیروهای شهرداری تبریز همزمان با بارش برف

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز نیز با اشاره به آغاز بارش برف از ساعات اولیه روز شنبه در تبریز، از آماده باش و اجرای عملیات زمستانی توسط نیروهای شهرداری خبر داد.

محمدرضا قربانیان تبریزی در این راستا افزود: همزمان با آغاز بارش برف شبانه، نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه تبریز از ساعت چهار صبح روز شنبه در حال آماده باش بوده و مشغول خدمت رسانی هستند.

وی گفت: نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه با استفاده از دستگاه‌های محلول پاش، نمک پاش مکانیزه، برف روب و گریدر اقدام به محلول پاشی، نمک پاشی و بازگشایی معابر شهر می‌کنند.

وی افزود: اجرای عملیات زمستانی نیروهای خدمات شهری در معابر شهر باعث شد تا علی رغم بارش برف، حداقل ترافیک را شاهد باشیم.

قربانیان گفت: شهروندان محترم می‌توانند هر گونه مورد و گزارش خود در خصوص خدمات شهری را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام /