محبت نیروی انتظامی در قلب‌های ملت ایران چندین برابر شد
محبت نیروی انتظامی در قلب‌های ملت ایران چندین برابر شد
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری به مظلومیت نیروی انتظامی در وقایع اخیر اشاره و بیان کرد: طی هفته‌های اخیر نقش نیروهای انتظامی در تامین امنیت بار دیگر یادآوری و محبت این نیروها در قلب‌های ملت ایران چندین برابر شد.

به گزارش شمس، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه که همزمان با هفته نیروی انتظامی برگزار شد، افزود: سبزقامتان سبزپوش در کنار سپاهیان و بسیجیان جانبرکف شهید دادند و نه تنها متدینین بلکه همه ملت به این توجه رسیدند که باید امنیت و جانفشانی نیروهای انتظامی در حفاظت از این نعمت بزرگ را قدر بدانند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه امروز نیروهای مسلح حافظان حدود الهی هستند، اضافه کرد: انسان‌های فهیم، حتی کسانی که در خط انقلاب نیستند اما ایران را دوست دارند، نقش نیروهای انتظامی در حفظ امنیت را درک می‌کنند.

وی فداکاری نیروهای مسلح را ضامن امنیت خواند و افزود: بدون‌شک حساب یک عده معدود از معاندان و اراذل و اوباش که از بیگانگان خط گرفتند یا جوانانی که اغفال شدند، از ملت ایران جداست و هر آنکسی که تحلیلی درست از وضعیت کشور داشته باشد، از نیروهای انتظامی قدرشناسی خواهد کرد.

فرماندار: بیشترین سرمایه‌گذاری دشمن در به‌هم‌ریختن امنیت ماست

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز امنیت را از پایه‌های هر نظامی عنوان کرد و گفت: برای اینکه یک ملت در مسیر پیشرفت قرار گیرد، باید امنیت در آن کشور برقرار باشد و بر همین اساس نیز بیشترین سرمایه‌گذاری دشمنان روی به هم ریختن امنیت ما متمرکز است.

«داود اسدیان» با بیان اینکه نیروهای مسلح کشورمان همچنان برای تامین امنیت جانی و مالی این ملت شهید می‌دهند، اظهار داشت: اگر کل توان و ظرفیت کشور برای تامین امنیت و آرامش صرف شود، پیشرفت متوقف خواهد شد و یکی از ابعاد توطئه اخیر دشمن نیز همین موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان بار دیگر با هوشیاری پلیس مقتدر، بسیجیان و سپاهیان مایوس شدند، بیان کرد: تداوم تزکیه، ورزیدگی جسمانی و قانونمداری نیروهای انتظامی جزو الزامات پلیس مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی است.

«اسدیان» با قدردانی از نیروهای مسلح مراغه که در تامین امنیت شهرستان مشارکت فعال داشتند، بیان کرد: دستتان را می‌بوسم و به نمایندگی از اهالی شهرستان از شما قدردانی می‌کنم.

شعار «پلیس خادم مردم؛ مردم حامی پلیس» نویدبخش امنیت پایدار است

فرمانده انتظامی مراغه گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان «پلیس خادم مردم؛ مردم حامی پلیس» نه برای یک روز و یک هفته بلکه نقشه راهی برای مأموریت‌های یکساله نیروی انتظامی بوده و پیام آن امنیت پایدار و ضرورت مشارکت همگانی در تامین امنیت است.

سرهنگ توحید فارسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به عنوان کانون عدالت‌طلبی و استکبارستیزی همواره مورد طمع تروریست‌ها بوده است، بیان کرد: پلیس در اتفاق‌های اخیر مظلوم واقع شد اما همواره در کنار مردم حرکت، و برای تامین امنیت آنان تلاش کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هستند، اضافه کرد: تضعیف پلیس به معنی تقویت مجرمان است و ضرر آن به آحاد جامعه می‌رسد.

وی به امنیت این شهرستان طی اغتشاش‌های اخیر نیز اشاره و بیان کرد: عوامل انتظامی مراغه به مدد همراهی مردم بصیر شهرستان و همکاری سایر نیروها برگ زرین دیگری بر کارنامه خود افزودند.

فرمانده انتظامی مراغه به ۱۴ هزار شهید و ۲۵ هزار جانباز نیروی انتظامی در سطح کشور اشاره و بیان کرد: سهم مراغه از این تعداد ۳۶ شهید و ۶۰ جانباز بوده است.

سرهنگ فارسی ادامه داد: پلیس تا پای جان در برابر ناامنی ایستاده و بزرگترین افتخارش ولایتمداری است؛ ویژگی بارزی که لرزه بر اندام دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌اندازد.

به گزارش ایرنا در این آیین از اعضای شورای تامین شهرستان به دلیل مشارکت فعال در تامین امنیت و مدیریت هوشمندانه طی هفته‌های اخیر با اهدای لوحی که به امضای استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار مراغه رسیده بود، قدردانی شد.

همچنین تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، شاغلان و بازنشستگان سبزپوش از جمله پدر شهید خسرو رسولی، عضو بازنشسته سرهنگ محمد اروجی و سرهنگ مصطفی سلیمانی معاونت عملیات فرماندهی انتظامی مراغه مورد تجلیل قرار گرفتند و «فریاد الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر» به کرّات در میدان صبحگاه طنین‌انداز شد.

انتهای پیام /