مجموعه نوسازی مدارس، مجموعه‌ای تخصصی و بی‌حاشیه است
مجموعه نوسازی مدارس، مجموعه‌ای تخصصی و بی‌حاشیه است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌ شرقی گفت: مجموعه‌ی نوسازی مدارس، مجموعه‌ای تخصصی و بی‌حاشیه است.

به گزارش شمس، جواد رحمتی روز شنبه‌، ۲۷ فروردین ماه، در آیین تکریم و معارفه‌ی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: مجموعه نوسازی مدارس، مجموعه‌ای فنی است و همه‌ی افراد برای هدف مشخصی تلاش می‌کنند که اگر با بخش‌های دیگر مقایسه کنیم، محصولی که از این مجموعه حاصل می‌شود، نسبت به بقیه‌ی دستگاه‌ها معقول‌تر است.

وی ادامه داد: نوسازی مدارس نیز در طول سالهای گذشته، تحولات عظیمی را دیده و بر خلاف دیگر دستگاه‌های اداری، مدارسی را ساختیم که نشان از فرهنگ و تمدن ما هستند البته نه در همه مدارس اما در تعدادی از آنها این تحولات دیده می‌شود؛ این عمل ارزشمند بوده و ماندگارترین اثرها را از خود برجای می‌گذارد.

وی افزود: امیدواریم در حوزه‌ی معماری مدارس شاهد آثار فاخر بیشتری باشیم که البته این امر به تلاش و زحمات کارکنان آموزش و پرورش بستگی دارد.

رحمتی خاطرنشان کرد: آقای صدقی بدون هیچ حاشیه‌ای در جهت ارتقاء این بخش تلاش کرد و بقیه‌ی افراد نیز باید خود را دخیل و موثر در این حوزه بدانند چراکه این کار جمعی است و با تکیه بر ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی کرده و با روند در گذشته، حفظ فضای فنی تخصصی و تعامل و همکاری لازم را با مجموعه آموزش و پرورش داشته باشند.

انتهای پیام /