مجلس جای بی‌مقدارها نیست/ سر خون حاج قاسم مذاکره می‌کنید؟
مجلس جای بی‌مقدارها نیست/ سر خون حاج قاسم مذاکره می‌کنید؟
اعلام کردید در انتخابات آتی مجلس ثبت نام نکردید والا مردم نشان تان می‌دادند که مجلسی که باید رهرو شخصیت‌های همچون مدرس باشد، جای بی مقدارها نیست.

به گزارش خبرنگار شمس، در پی اظهارات شهاب الدین بیمقدار نماینده مردم تبریز در گفت‌وگو با شمس، مبنی بر لزوم مذاکره با آمریکا بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور  در واکنش به این سخنان بیانیه‌ای منتشر کردند. متن بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

بسمه تعالی

وَمَنْ یُشَاقِقِ الرَّسُولَ مِنْ بَعْدِ مَا تَبَیَّنَ لَهُ الْهُدَىٰ وَیَتَّبِعْ غَیْرَ سَبِیلِ الْمُؤْمِنِینَ نُوَلِّهِ مَا تَوَلَّىٰ وَنُصْلِهِ جَهَنَّمَ ۖ وَسَاءَتْ مَصِیرًا
سوره نسا ۱۱۵

جناب بی مقدار

نماینده مردم شریف تبریز در مجلس شورای اسلامی

در روزهای گذشته مصاحبه ای به نقل از شما در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور و پس از شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شده است که عنوان کرده‌اید در این شرایط می‌بایست با آمریکا مذاکره کرد!!

منتظر بودیم در این ساعات تکذیب کنید ولی این انتظار بیهوده است و علی الظاهر این خبط را کرده‌اید. در قدم اول ریعا سخن خود را پس گرفته و نسبت به مطالب منتسب به خود از مردم شریف تبریز عذرخواهی کنید.

و اما بعد…

براستی شما در بیان مطالبتان چقدر از قوه عاقله‌تان استفاده می‌کنید؟! چطور می‌شود این همه دشمنی آمریکا را به وضوح دید و باز هم دم از مذاکره زد؟!

دولت تروریست آمریکا، فرمانده ارشد جبهه مقاومت را در منطقه، به ناجوانمردانه ترین شکل ممکن شهید کرده، رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران وعده انتقام سخت و فراموش ناشدنی را به مردم میدهند و مردم عصبانی و ناراحت کشورمان، منتظر برخورد سخت و خشن مسئولین هستند، آنگاه جناب­تان با ساده لوحی و سبک مغزی، اعلام می‌کنید که برویم و با آمریکا مذاکره کنیم؟!

در حالی که قلب معصوم کودکان و دل پر شور جوانان بواسطه شهادت مجاهد بزرگ اسلام بغض کرده و در سوگ و ماتم از دست دادن مالک اشتر زمان خود بسر میبرند (بازار تبریز که تلاش ضد انقلاب نتوانست آنرا به تعطیلی بکشاند و حال در عزای حاج قاسممان تعطیل شده)، این پیشنهاد ابلهانه از کجا سرچشمه می‌گیرد؟!

آیا این ادبیات ضد وحدت ملی، چیزی جز خیانت آشکار است؟! با چه رویی خود را نماینده این مردم می‌دانید؟! حضور حماسی مردم قهرمان تبریز در راه­پیمایی بعد از نمازجمعه و فریاد انتقام-انتقام آن ها را مگر نشنیدید؟!

متاسفیم که به جای اینکه عصاره فضایل ملت و مردم شریف تبریز باشید موجبات رنجش خاطر آنان شدید. در شهر ستارخان‌ها و خیابانی‌ها و باکری‌ها که عصاره غیرت و بصیرت و قهرمانان ملی بودند، چگونه این سخنان پست و موجب وهن و مایه شرمساری را بر زبان جاری می‌سازید؟

با چه رویی خود را نماینده این مردم می دانید؟! دقیقا بفرمایید سر چه چیزی با آمریکا مذاکره کنیم؟! سر خون حاج قاسم؟!

آیا درک این مساله اینقدر سخت است که بفهمیم این حرف شما دقیقا همان راهبرد ایالات متحده است که با ضربه زدن به ایران، او را وادار به نشاندن به پای میز مذاکره کند تا امتیاز بیشتری بگیرد؟!

در شرایطی که حتی سازشکارترین شخصیت‌های سیاسی هم اعلام می‌کنند که مذاکره در شرایط فعلی حماقت محض است، شما برا اساس چه شواهد و قرائنی به این نتیجه رسیدید؟!

هرچقدر می‌خواهیم خوش بین باشیم و این رفتارهای شما را از سر جهالت و نادانی قلمداد کنیم، نمیتوانیم؛ چرا که همین شما بودید که در چند وقت اخیر اعلام کردید بر سر لوایح استعماری FATF به رهبر انقلاب نامه نوشتید و تقاضای تصویب داشتید.

تا کی میخواهید این رفتارهای دون شان مردم تبریز را ادامه دهید؟! اعلام کردید در انتخابات آتی مجلس ثبت نام نکردید والا مردم نشان تان می‌دادند که مجلسی که باید رهرو شخصیت‌های همچون مدرس باشد، جای بی مقدارها نیست.

ما دانشجویان دانشگاه های آذربایجان به نمایندگی از مردم شریف آذربایجان ضمن عذرخواهی از ملت قهرمان ایران بواسطه وجود چنین نماینده گستاخی اعلام میداریم، داغ دل شهید عزیزمان تنها با انتقام سخت و کوبنده قابل تسلی است.

در پایان از دادستان استان تقاضا داریم با ورود به این قضیه با این نماینده که موجبات تشویش اذهان عمومی و آزردگی مردم گشته است، برخورد قاطعانه کند.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان

بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان

بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اسلامی تبریز

بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی تبریز

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند

انتهای پیام/